Täytyy toivoa, että olisi sitäJuu eiku ajattelinkin et jos sulla on ovis olut aiemmin. Toivottavasti ei nyt tiputtelu jatku. Jos se olis kiinnittymisestä?
Täytyy toivoa, että olisi sitäJuu eiku ajattelinkin et jos sulla on ovis olut aiemmin. Toivottavasti ei nyt tiputtelu jatku. Jos se olis kiinnittymisestä?
Onko tuo siis ovulaatio- vai raskaustesti?katso liitettä 6819
Mitä mieltä? Selkeä nega?
Ekaa kertaa testasin ja aiempi tehty testi huomattavasti vaaleampi viiva, kuva ei tähän latautunut.
Isompia ovisoireita ei bongattu tässä kierrossa valitettavasti.
Ovulaatiotesti kyseessä, apteekin oma.Onko tuo siis ovulaatio- vai raskaustesti?
Siis kun mulla tuli ovis+ tänään kp 11, joten jos ovis on kp 12 ja luteaali on 11-12 päivää niin tämä kierto on mulla joku 25 päivää, mikä on mulle historiallisen lyhyt kierto. Yleensä mulla on ovis paljon myöhemmin ja sen myötä kierto on yleensä 30-35 päivää.@Apustaja kyllä se luteaali voi olla ihan normaali, mikä yleensäkin eli kiertoon tulee vaan sitten pituutta. Vai mitä en ymmärtänyt? 12pv luteaali on ihan hyvä
Silloin kun itse olin raskaana niin ovistestin testiviiva alkoi piirtyä tikkuun heti.... ja silloin kun en ole ollut raskaana ja on ollut ovis + niin testiviiva on alkanut hiljakseen muodostua paljon myöhemmin. Mä en kyllä malttais olla tekemättä raskaustestejä sun tilanteessaKylläpäs nyt jännittää. Tein äsken uuden ovistestin ja tulos on taas selvä plussa.
https://aijaa.com/ra3nQ5
Ylin kuva: Heti dippauksen jälkeen
Toinen kuva: 1min
Kolmas kuva: Alempi aamuinen testi vertailun vuoksi, ylempi testi 2min dippauksesta.
Neljäs kuva: Ylempi aamuinen testi, alempi 4min dippauksesta.
Nyt 10min testin teon jälkeen on testiviivan toinen reuna jo kontrolliviivaa tummempi kun aiemmin oli tasavahvuiset https://aijaa.com/5w5Ggg
Negatiivinen on vielä.Ovulaatiotesti kyseessä, apteekin oma.
@Haavejuttu@Wintersun On kyllä kun tuli noiden ovistestien mukana pari Hulluahan se olisi olla huomenna jo testaamatta, tai sitten se on juurikin hullua testata jo dpo 9 Mutta aion aamulla uhrata yhden raskaustestin!
https://aijaa.com/bXXzk1
Tuossa kuva vielä kuivuneena, nyt näkyy hyvin kuvassakin että on toisesta reunasta tummempi kuin kontrolliviiva.
Tuun täältä taustalta sen verran huutelemaan että mulla oli inofolic kuukauden käytössä, pitäisi olla hyödyksi meille pcos ihmisille, jotain hyyötyä siitä varmasti oli. Tärppikierrossa oli käytössä ainoastaan letrot enkä ole koskaan ovuloinut pelkillä letroilla muuten. Olipas selkeä sepustusMun menkat alkoikin kunnolla vasta lauantaina joten listalla saa ottaa yhden päivän takapakkia ja huomenna kp3.
Onneksi pääsin pahimmasta menkkapettymyksestä äkkiä yli, kun olin saanut fiiliksiä heti aamusta tuulettaa mm tänne. Saatiin vietettyä kivaa lapsivapaata aikaa miehen kanssa. Menkkakivut taas on tässä kierrossa näemmä voimakkaampaa luokkaa, ja edelleen ajoittain tuntuu myös siellä oikeassa munasarjassa jota niin toiveikkaasti raskausoireeksikin ehdin kuvitella.
Tekis mieli alkaa tehostaa tätä touhua jotenkin. No ensin nyt pitää saada noi muksun flunssan aikana lipsuneet tiheämmät imetykset + aamuyön imetys pois. Mun hormonit on selkeästi tosi imetysriippuvaisia, en usko että yöaikaisten imetysten aikaan mulla on mitään tärppimahiksia.
Oon myös kuullut hyviä kokemuksia myo-inositolin käytöstä. Tosin tuossa ilmeisen yleisesti käytössä olevassa Donafertyssa on ollut jo pidempään toimituskatkos. Onko teille jollekin tuttu aine?