Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
= 2 otettiin ja tapettiin ne hitaasti kiduttamalla :love: hitaasti nousevaan kuumuuteen ja häkään

naurettiin mahat kipeinä kun ne sätki kuoleman kielissä

terveisin

sadisti-ros & mies

ps päätönkin nauroi katketakseen meidän sadistisuudelle kun laitoin suoran videon sille menemään
Et oo tainnut ihan oikeasti ikinä nähdä kuolleen lahnan sätkivän? Tai päättömän kanan juoksevan?

Laittaisin sulle videon jo osaisin.
 
Oikeasti harmittaa että en ottanut mitään nimimerkkiä kun tein aloituksen.Nyt trollaajat väittävät että ovat tehneet tämän siksi että ihmiset rupeaisivat riitelemään keskenään. Minä vain toivoin yhteistä keskustelua kaikille palstalaisille hyvässä hengessä.
Tällä palstalla se onnistuu vaan, jos kaikilla olis käytössä sama lääkitys.
= 2 otettiin ja tapettiin ne hitaasti kiduttamalla :love: hitaasti nousevaan kuumuuteen ja häkään

naurettiin mahat kipeinä kun ne sätki kuoleman kielissä

terveisin

sadisti-ros & mies

ps päätönkin nauroi katketakseen meidän sadistisuudelle kun laitoin suoran videon sille menemään
o_O
 
Täällä satoi eilen ja sataa tänään. Ja mun kumisaappaassa on reikä!
Ros, tiedätkö noista avokadontaimista, kun mulla on samassa ruukussa nyt 4 siementä, joista 2 alkoi kasvaa:)
Toinen on nyt 15 cm toinen 5cm. Mut niiden uudelleen istutus, laitetaanko se iso siemen kokonaan multaan vai edelleen tuollain että siitä puolet näkyy? Ja lähteekö tuo siemen itellään pois, tarkoitan et pitäskö mun kuitenkin odottaa et se puu on niin paksu et on irronnut siitä siemenestä ennenkuin uudelleen istutan sen?:rolleyes:

Ja sitten vielä, sulla on se niin komeen pensasmaisen näköinen, onko se yhdestä siemenestä kasvanu koko komeus? Eikös nuo ihan omiin ruukkuihinsa kuulu laittaa ettei samassa voi kasvaa? :cautious:

Mä tunnen itseni taas niin älykkääks näitten rehujen kanssa:ROFLMAO:
 
r0s
Ros, tiedätkö noista avokadontaimista, kun mulla on samassa ruukussa nyt 4 siementä, joista 2 alkoi kasvaa:)
Toinen on nyt 15 cm toinen 5cm. Mut niiden uudelleen istutus, laitetaanko se iso siemen kokonaan multaan vai edelleen tuollain että siitä puolet näkyy? Ja lähteekö tuo siemen itellään pois, tarkoitan et pitäskö mun kuitenkin odottaa et se puu on niin paksu et on irronnut siitä siemenestä ennenkuin uudelleen istutan sen?:rolleyes:

Ja sitten vielä, sulla on se niin komeen pensasmaisen näköinen, onko se yhdestä siemenestä kasvanu koko komeus? Eikös nuo ihan omiin ruukkuihinsa kuulu laittaa ettei samassa voi kasvaa? :cautious:

Mä tunnen itseni taas niin älykkääks näitten rehujen kanssa:ROFLMAO:

Mä vaan tuikkasin ne kolme siementä samaan purkkiin ja sit letitin ne yhteen. Vuoden päästä siirsin suurempaan purkkiin. Ja tänä kesänä pitänee siirtää taas suurempaan.

En yhtään muista, olivatko siemenet edes alunperin mullan pinnalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä vaan tuikkasin ne kolme siementä samaan purkkiin ja sit letitin ne yhteen. Vuoden päästä siirsin suurempaan purkkiin. Ja tänä kesänä pitänee siirtää taas suurempaan.

En yhtään muista, olivatko siemenet edes alunperin mullan pinnalla.
Aa, eli siis ne voi laittaa samaan purkkiin(y) tai siis antaa kasvaa keskenään tuossa kunnes tila loppuu:ROFLMAO: Kiitoksia neuvoista:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja r0s

Yhteistyössä