Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tein aloituksen ja tämän yllä olevan viestin päästäkseni nälvimään kirjautuneita ketjulaisia ja kylvämään riitaa teidän välille. Aika hyvin olen onnistunut joten jatkakaa pois vaan, enää ette osaa lopettaakkaan. :D;)
Sinä et tätä ketjua ole sloittanut vaan minä.Enkä siksi että ihmiset riitelidi vaan siksi että voidaan kaikki jutella keskenämme.
 
  • Tykkää
Reactions: Onja ja Ellimaar
vierailija
Oikeasti harmittaa että en ottanut mitään nimimerkkiä kun tein aloituksen.Nyt trollaajat väittävät että ovat tehneet tämän siksi että ihmiset rupeaisivat riitelemään keskenään. Minä vain toivoin yhteistä keskustelua kaikille palstalaisille hyvässä hengessä.
 
vierailija
Jokunen kala.

Kaksi lahnaa otettiin syötäväksi, muut päästettiin takaisin veteen.
= 2 otettiin ja tapettiin ne hitaasti kiduttamalla :love: hitaasti nousevaan kuumuuteen ja häkään

naurettiin mahat kipeinä kun ne sätki kuoleman kielissä

terveisin

sadisti-ros & mies

ps päätönkin nauroi katketakseen meidän sadistisuudelle kun laitoin suoran videon sille menemään
 
Oikeasti harmittaa että en ottanut mitään nimimerkkiä kun tein aloituksen.Nyt trollaajat väittävät että ovat tehneet tämän siksi että ihmiset rupeaisivat riitelemään keskenään. Minä vain toivoin yhteistä keskustelua kaikille palstalaisille hyvässä hengessä.
Mä uskon sun hyvään tarkoitukseen ja uskon että niin varmasti muutkin. Voithan vieläkin rekkautua:rolleyes: Tiedetään sitten kuka aloituksen teki:)
 

Yhteistyössä