Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
mehiläiset asuu niissä omissa laatikoissaan, ei taloissa

Äläs, kuule! Meillä tunki moinen, kai jostain karannut yhdyskunta, savupiippuun käyttämättömään hormiin. Sieltä se kävi joku asiantuntija myrkyttämässä, sanoi että jos se ois ollut helpommassa paikassa niin sen ois voinut houkutella jotenkin väliaikaispesään ja siirtää jonnekin mutta katto oli huono moiselle puuhalle.

Pari vuotta sen jälkeenkin, kun laittoi tulen takkaan, tuoksui keittiössä mehiläisvahalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Nyt on pakko, ihan pakko...kuntoilu on erittäin hyvä asia, siinä ei ole mitään väärää ja eikä se tarvii edes aina mitään huippuvarusteita ja tuo mun crosstrainerikään ei ollut mikään kalleimmasta päätä oleva vemputin, niin että oo hilijaa ja paisu:cautious:
Mä en, koska kuntoilen:geek:
Mistä sinä enää laihdut kun olet muutenkin pieni kokoinen?!
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Aqela
Mitä palstalaisilla tänään suunnitelmissa? Täällä ei mitään ihmeitä,vähän siivousta ja kaupoilla käyntiä.
Jos saisin ite valita niin suunnitelmissa ei varmaan olis yhtään mitään vaan mieluummin semmosta ex tempore- äksöniä. Mutta koska mun puolesta on tässä jo hienosti aikataulutettu päivää niin mä vaan menen mukana vikisten kun mua viedään:D

Tässä pitää toimia kuskina moneen suuntaan nuille nuoriso-osaston edustajille, hiukan meinaa pukata logistisia ongelmia mutta eiköhän tässä venytä... Perinteiset viikonloppusiivouspyykkäämiset tietty kuvioissa, sitten pitäs johonkin väliin tyrkätä hortonomitoimintaa kuin myös pärrien parissa rassaamista...sapuskointia johonkin kohtaan ja ihavvarmasti hepulointia:D

Näillä mausteilla mennään, eipä kauheesti perusnormipäivästä eroa:)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Äläs, kuule! Meillä tunki moinen, kai jostain karannut yhdyskunta, savupiippuun käyttämättömään hormiin. Sieltä se kävi joku asiantuntija myrkyttämässä, sanoi että jos se ois ollut helpommassa paikassa niin sen ois voinut houkutella jotenkin väliaikaispesään ja siirtää jonnekin mutta katto oli huono moiselle puuhalle.

Pari vuotta sen jälkeenkin, kun laittoi tulen takkaan, tuoksui keittiössä mehiläisvahalta.
Käsittääkseni ne voi siirtää, kun saa kuningattaren kiinni, niin alamaiset seuraa.
Mutta meillä ne suhaa varmaan 8m alueella vuorilaudoituksen alle ja muutamasta kolostakin, joten ei taida kuningatarta löytyä helposti ellei vedä koko laudoitusta irti tältä seinältä.
 
Jos saisin ite valita niin suunnitelmissa ei varmaan olis yhtään mitään vaan mieluummin semmosta ex tempore- äksöniä. Mutta koska mun puolesta on tässä jo hienosti aikataulutettu päivää niin mä vaan menen mukana vikisten kun mua viedään:D

Tässä pitää toimia kuskina moneen suuntaan nuille nuoriso-osaston edustajille, hiukan meinaa pukata logistisia ongelmia mutta eiköhän tässä venytä... Perinteiset viikonloppusiivouspyykkäämiset tietty kuvioissa, sitten pitäs johonkin väliin tyrkätä hortonomitoimintaa kuin myös pärrien parissa rassaamista...sapuskointia johonkin kohtaan ja ihavvarmasti hepulointia:D

Näillä mausteilla mennään, eipä kauheesti perusnormipäivästä eroa:)...
Tuu tännekin siivoomaan...maksan sulle luonnossa sankollisella mustikoita:ninja::barefoot:
 
Pjärseestä:X3:
Sitä paisti kiinteytyminen on aina vaan hyvä asia!
Mutta tälläkin on hintansa maksettavana, eilisen rupeaman takia takareidet, pohkeet ja pakarat ja tuo alaselän-pakaroiden väli ovat ihan kivikovat, koska en muistanut venytellä!
Naisien on helppo hämätä miehiä, kun vetää tiukat trikoot jalkaan, niin ei oikein tiedä minkälainen perunapelto sieltä paljastuu, kun ne housut ottaa pois.
 
Naisien on helppo hämätä miehiä, kun vetää tiukat trikoot jalkaan, niin ei oikein tiedä minkälainen perunapelto sieltä paljastuu, kun ne housut ottaa pois.
Hei kuule nyt liikutaan sen verran heikoilla jäillä, että ehkä tähän väliin on hyvä varoittaa ja todeta, että myös minulla on erittäin vahvat reidet:ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä