Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en. Mun tarvittava unimäärä on 9h.
Mulla on yks kaveri joka on samanlainen..en tajuva teitä kahta:eek:
Hän oli yötä täällä tässä keväällä ja makas olkkarin lattialla (patjalla) sellasessa meritähti asennossa ihan koomassa ja mä istuin sohvalla jo aikasin aamulla katellen aamusia ohjelmia aikani kuluks ja ihmettelin miten se pystyi nukkumaan, mutta niin vaan heräs vasta lähempänä puoltapäivääo_O
 
Aqela
Mulla on yks kaveri joka on samanlainen..en tajuva teitä kahta:eek:
Hän oli yötä täällä tässä keväällä ja makas olkkarin lattialla (patjalla) sellasessa meritähti asennossa ihan koomassa ja mä istuin sohvalla jo aikasin aamulla katellen aamusia ohjelmia aikani kuluks ja ihmettelin miten se pystyi nukkumaan, mutta niin vaan heräs vasta lähempänä puoltapäivääo_O
Mä en tajua alle 8h nukkuvia. Miten te jaksatte. Jos nukun vähän niin olen pää sumussa. Aivot ei toimi normaalisti. :D
 
Mä en tajua alle 8h nukkuvia. Miten te jaksatte. Jos nukun vähän niin olen pää sumussa. Aivot ei toimi normaalisti. :D
Emmä tiedä miks en pysty nukkumaan enempää:D
..ja taas toisaalta, tykkään kyllä nukkua myös päiväunet, eli tavallaanhan saatan yhteen laskettuna kuitenkin nukkua sen saman ajan kuin te unikeot.:barefoot:
 
vierailija
Töitä, pääsen kyllä jo 12 pois kun tulin vähä aikasin:) Mikä onkaan mukavampaa kuin lähteä lauantai aamuna neljäksi töihin:whistle:
Etenkin kun on valvonut yhteen:oops:

Sit otankin iisisti loppupäivän, koska vettä sataa ni ollaan kotona, pari kirjaston kirjaa on lukematta muksuille niin lueskellaan ne ja jos ehtii ni askarrellaan pari synttärikorttia:) Ja kahvia juon varmaan 5 litraa:coffee:
Istuit yhteen asti kirjottelemassa toisen ukon kanssa?Mitä mahtaa oma ukkosi tuosta tuumia,entä mitä tuosta tuumaa ketjun uusi kuntoilija?
 
Mä en. Mun tarvittava unimäärä on 9h.
Niin. Munkin tarvittava unimäärä varmaan on jotakuinkin kahdeksan tuntia mutta kun ihan aina ei todellakaan voi pitää kiinni siitä mitä ite haluais ja tarvitsis. Sitten vain mennään huomattavasti vähemmällä. Nyt takana useampi viikko noin viiden tunnin yöunilla. "Huippua" on se että kun sais nukkua pitempään niin hyvin sitä herää kukkumaan normiaikaan ja odottaa päivänkin heräämistä...
 
Niin. Munkin tarvittava unimäärä varmaan on jotakuinkin kahdeksan tuntia mutta kun ihan aina ei todellakaan voi pitää kiinni siitä mitä ite haluais ja tarvitsis. Sitten vain mennään huomattavasti vähemmällä. Nyt takana useampi viikko noin viiden tunnin yöunilla. "Huippua" on se että kun sais nukkua pitempään niin hyvin sitä herää kukkumaan normiaikaan ja odottaa päivänkin heräämistä...
Niinpä...mä nukuin paljon paremmin vuosia sitten, mutta lasten yökukkumiset ym yölliset ongelmat kai sitten muokkas niin etten enää saa nukuttua, vaikka pystyis(n)
 
Aqela
Niin. Munkin tarvittava unimäärä varmaan on jotakuinkin kahdeksan tuntia mutta kun ihan aina ei todellakaan voi pitää kiinni siitä mitä ite haluais ja tarvitsis. Sitten vain mennään huomattavasti vähemmällä. Nyt takana useampi viikko noin viiden tunnin yöunilla. "Huippua" on se että kun sais nukkua pitempään niin hyvin sitä herää kukkumaan normiaikaan ja odottaa päivänkin heräämistä...
Mä yritän pitää kiinni kynsin hampain. Energia ei riitä kun nukun liian vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
r0s
No jos mun pää pitää puristaa halki, niin ei sitä millään rimppakintuilla toteuteta.

:confused:

Aioin alkaa inttää, että pitkissä (rimppa)kintuissa on paljon vipuvoimaa mutta sit ajatus karkasi siihen että mun reisien välissä on kalamiehen pää ja ajatus on katkaistava ihan heti, nyt just, ennenko pää purskahtelee.

:sick:

Kahvia, kahvia, paljon lisää kahvia...
 
entä mitä tuosta tuumaa ketjun uusi kuntoilija?
Nyt on pakko, ihan pakko...kuntoilu on erittäin hyvä asia, siinä ei ole mitään väärää ja eikä se tarvii edes aina mitään huippuvarusteita ja tuo mun crosstrainerikään ei ollut mikään kalleimmasta päätä oleva vemputin, niin että oo hilijaa ja paisu:cautious:
Mä en, koska kuntoilen:geek:
 

Yhteistyössä