Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä olet edelleenkin kotikeittiössä ja parempi viestien perusteella siellä pysyäkkin. :sneaky:
No enhän mä muuta oo väittänytkään:ROFLMAO:
joskus olin kokkina ja siellä oli muutenkin jämptit ohjeet, ei mitään raakoja taikinoita pitäny ruveta syömään. Ekasta erästä maistettiin et on ok:)

En kai mää ny ravintolassa pelkän nenän perusteella kokkaa, hulluja luulet:D
 
vierailija
No enhän mä muuta oo väittänytkään:ROFLMAO:
joskus olin kokkina ja siellä oli muutenkin jämptit ohjeet, ei mitään raakoja taikinoita pitäny ruveta syömään. Ekasta erästä maistettiin et on ok:)

En kai mää ny ravintolassa pelkän nenän perusteella kokkaa, hulluja luulet:D
Kai muistat olevasi varattu?Eihän se toki ole ennenkään täällä ollut esteenä vai mitä siihen sanoo 'kuntoilija'? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailija
No enhän mä muuta oo väittänytkään:ROFLMAO:
joskus olin kokkina ja siellä oli muutenkin jämptit ohjeet, ei mitään raakoja taikinoita pitäny ruveta syömään. Ekasta erästä maistettiin et on ok:)

En kai mää ny ravintolassa pelkän nenän perusteella kokkaa, hulluja luulet:D
Nyt alat perumaan väitteitäsi, ei Päätön väittänytkään taikinoita syövänsä, vaan maistavansa ja nyt myönnät itsekkin maistaneesi taikinaa ja hajun perusteella maustavasi. Mitähän kaikkea muuta jutustelet lämpimiksesi ja huviksesi palstalla?
 
Nyt alat perumaan väitteitäsi, ei Päätön väittänytkään taikinoita syövänsä, vaan maistavansa ja nyt myönnät itsekkin maistaneesi taikinaa ja hajun perusteella maustavasi. Mitähän kaikkea muuta jutustelet lämpimiksesi ja huviksesi palstalla?
Missä välissä mä oon sanonu maistelevani raakaa lihapulla taikinaa? Ootkos nyt vähän herkkis päällä:rolleyes: Chillaa vähän, on kuitenkin perjantai ja viikonloppu eessä taas(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä