The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Halaukset Aqela & Ellu :(
Jumit & kivut on ikäviä.
Mulla oli eilen olkapää/ hartia tosi kipee. Ja yöllä koski molempiin käsiin sormista ranteeseen asti.:(

• Tykkää
Reactions: Aqela
Hitsi ku yhenkarvaperseen takia joutui siirtään uusien kirjahyllyjen paikkaa. :(:sneaky: Perhanan Minttu pääsi uusien hyllyjen kautta hyppäämään vanhemman kirjahyllyn päälle nakertamaan mun avokadonlehtiä ja siirtämään lamppua. :devil: Ei kiva jos 100€ lamppu tippuu ja hajoaa. :cautious: Varmaan 2-3 krt yössä hyppäs sinne hyllyn päälle.Ei siinä saanu kunnolla nukuttua :sneaky:

Viimeksi muokattu:
Aqela
Hitsi ku yhenkarvaperseen takia joutui siirtään uusien kirjahyllyjen paikkaa. :(:sneaky: Perhanan Minttu pääsi uusien hyllyjen kautta hyppäämään vanhemman kirjahyllyn päälle nakertamaan mun avokadonlehtiä ja siirtämään lamppua. :devil: Ei kiva jos 100€ tippuu ja hajoaa. :cautious: Varmaan 2-3 krt yössä hyppäs sinne hyllyn päälle.Ei siinä saanu kunnolla nukuttua :sneaky:
Auts, mahoton mirri. :eek::D

• Tykkää
Reactions: Kais
Hitsi ku yhenkarvaperseen takia joutui siirtään uusien kirjahyllyjen paikkaa. :(:sneaky: Perhanan Minttu pääsi uusien hyllyjen kautta hyppäämään vanhemman kirjahyllyn päälle nakertamaan mun avokadonlehtiä ja siirtämään lamppua. :devil: Ei kiva jos 100€ lamppu tippuu ja hajoaa. :cautious: Varmaan 2-3 krt yössä hyppäs sinne hyllyn päälle.Ei siinä saanu kunnolla nukuttua :sneaky:
Mun kissa on alkanut rauhoittumaan viime aikoina, en tiedä sitten johtuuko kuumasta säästä vai onko ikä tuonut viisautta...mutta ei ole viime aikoina hyppinyt enää niin hanakasti töllön päälle keikkumaan kuin mitä teki vielä puoli vuotta sitten:eek:

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais
Mun kissa on alkanut rauhoittumaan viime aikoina, en tiedä sitten johtuuko kuumasta säästä vai onko ikä tuonut viisautta...mutta ei ole viime aikoina hyppinyt enää niin hanakasti töllön päälle keikkumaan kuin mitä teki vielä puoli vuotta sitten:eek:
(y) Ikä ei taija tuoda viisautta tälle miun karvaperseelle. :unsure::D
Eilen illalla ja nytkin se sitten tuossa mun vieressä köllöttää,ihan ku ei mittään :sneaky:

Eihän tuo ole edes terveellistäkään.
Mikä se yksikin tutkimus oli jossa kerrottiin siitä mitä kaikkea ikävyyttä voi seurata, jos ei harrasta lainkaan seksiä tai edes tyydytä itseään...siinä sanottiin kuitenkin, että naisille se voi aikaansaada kivuliaan alapään sitten kun ja jos haluaa harrastaa seksiä jossain vaiheessa kuitenkin...myös limakalvot voivat alkaa hapertua ennenaikaisesti, jos alapäätä ei stimuloida lainkaan enää.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Jahas, että tämmöistä postia.
Intrumilta terveisiä.
Karhuavat minulta 45,09 EUR
Alkuperäisen laskun avoin pääoma 0,00 EUR, korko 0,09 EUR, perintäkulut 45 EUR

Mitä ny olen täs välis jo ehtinyt muuttamaan nukkumaluukusta pois ja maksanut sähköfirmalle loppulaskunkin, eikä siinäkään puhuttu puuttuvasta yhdeksästä sentistä mitään.

Siis ihan oikeasti karhuavat kirjeitse yhdeksää senttiä! Ja haluavat siitä hyvästä 45 euroa. Kuinkahan Intrum meinais tilittää ton 9c Helsingin energialle kun mulla ei ole siellä ainuttakaan avointa laskua mihin ton vois kohdistaa?

Taidan tehdä sillai, että alan pitämään yhdeksää senttiä taskussa kuolemani varalta niin Intrumilaiset voivat sitten aikanaan tulla kaivamaan kaipaamansa haudastani.

Sitä ennen taidan toimittaa tän laskun kansanedustajalleni ja kehottaa häntä keksimään lakialoitteen jolla kaikenlaisille tyhjästärahastusfirmoille saatais jokin tolkku.

Tiiäkö mitä?
Päivän sana on: kokovartalohieroja:love:
Tosin mä varmaan kupsahtaisin käsittelyssä, nyt on meinaa kroppa niin makunen että! Ja vaikka mä eilen illalla venyttelin pitkään ja hartaasti, ni melkein kirvahti turkkia heti liian aikasin aamusta huulien välistä ulos:oops:

Mä olen aivan jäässä, totaalikalikkana niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Hiukan tuli helpotusta ja sitä sisäistä lämpöä kun tässä justiinsa kotiuduin ja sain kahdelta ipanapaselta hurjan isot halirutistukset:love: (tuntuipa selässäkin naukeelta:D )...nää vielä kehtaa halata mua:barefoot:

Laskeudutaan lempeesti viikonlopun viettoon. Sinne se työviikko hujahti, lapsetkin niin lähellä odotettua kesälomaa:)
Rentoillaan ja muistetaan myös hellitellä toisten lomassa itseäänkin(y)

Jahas, että tämmöistä postia.
Intrumilta terveisiä.
Karhuavat minulta 45,09 EUR
Alkuperäisen laskun avoin pääoma 0,00 EUR, korko 0,09 EUR, perintäkulut 45 EUR

Mitä ny olen täs välis jo ehtinyt muuttamaan nukkumaluukusta pois ja maksanut sähköfirmalle loppulaskunkin, eikä siinäkään puhuttu puuttuvasta yhdeksästä sentistä mitään.

Siis ihan oikeasti karhuavat kirjeitse yhdeksää senttiä! Ja haluavat siitä hyvästä 45 euroa. Kuinkahan Intrum meinais tilittää ton 9c Helsingin energialle kun mulla ei ole siellä ainuttakaan avointa laskua mihin ton vois kohdistaa?

Taidan tehdä sillai, että alan pitämään yhdeksää senttiä taskussa kuolemani varalta niin Intrumilaiset voivat sitten aikanaan tulla kaivamaan kaipaamansa haudastani.

Sitä ennen taidan toimittaa tän laskun kansanedustajalleni ja kehottaa häntä keksimään lakialoitteen jolla kaikenlaisille tyhjästärahastusfirmoille saatais jokin tolkku.
No hö:(!
Siellä Intrumissakin sitten näemmä ollaan tekemässä muuttoa Pääsiäissaarelle:unsure:...

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tiiäkö mitä?
Päivän sana on: kokovartalohieroja:love:
Tosin mä varmaan kupsahtaisin käsittelyssä, nyt on meinaa kroppa niin makunen että! Ja vaikka mä eilen illalla venyttelin pitkään ja hartaasti, ni melkein kirvahti turkkia heti liian aikasin aamusta huulien välistä ulos:oops:

Mä olen aivan jäässä, totaalikalikkana niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Hiukan tuli helpotusta ja sitä sisäistä lämpöä kun tässä justiinsa kotiuduin ja sain kahdelta ipanapaselta hurjan isot halirutistukset:love: (tuntuipa selässäkin naukeelta:D )...nää vielä kehtaa halata mua:barefoot:

Laskeudutaan lempeesti viikonlopun viettoon. Sinne se työviikko hujahti, lapsetkin niin lähellä odotettua kesälomaa:)
Rentoillaan ja muistetaan myös hellitellä toisten lomassa itseäänkin(y)
Ihanaa viikonloppua ! :)

Yhteistyössä