Kiitos Niin on.Halaukset Aqela & Ellu
Jumit & kivut on ikäviä.
Mulla oli eilen olkapää/ hartia tosi kipee. Ja yöllä koski molempiin käsiin sormista ranteeseen asti.
Niih, mihinkä se häviäisi.Ikävä edelleen
Joo,ei se ikävä häviä. Ehkä joskus ei enää kyyneleitä tule silmäkulmaan.Niih, mihinkä se häviäisi.
Auts, mahoton mirri.Hitsi ku yhenkarvaperseen takia joutui siirtään uusien kirjahyllyjen paikkaa. Perhanan Minttu pääsi uusien hyllyjen kautta hyppäämään vanhemman kirjahyllyn päälle nakertamaan mun avokadonlehtiä ja siirtämään lamppua. Ei kiva jos 100€ tippuu ja hajoaa. Varmaan 2-3 krt yössä hyppäs sinne hyllyn päälle.Ei siinä saanu kunnolla nukuttua
Juuh,niin on välillä sit kahtoo näteillä nappisilmillään että enhä mä mitään oo tehnyAuts, mahoton mirri.
Semmoista se on kun on mirri.Auts, mahoton mirri.
En o ihan varma osaisinko tuolle tehdä mitään. Pitäis nähdä ensin joka puolelta....lihasjumi, vasemmalla puolella, heti pakaran yläpuolella...
Mun kissa on alkanut rauhoittumaan viime aikoina, en tiedä sitten johtuuko kuumasta säästä vai onko ikä tuonut viisautta...mutta ei ole viime aikoina hyppinyt enää niin hanakasti töllön päälle keikkumaan kuin mitä teki vielä puoli vuotta sittenHitsi ku yhenkarvaperseen takia joutui siirtään uusien kirjahyllyjen paikkaa. Perhanan Minttu pääsi uusien hyllyjen kautta hyppäämään vanhemman kirjahyllyn päälle nakertamaan mun avokadonlehtiä ja siirtämään lamppua. Ei kiva jos 100€ lamppu tippuu ja hajoaa. Varmaan 2-3 krt yössä hyppäs sinne hyllyn päälle.Ei siinä saanu kunnolla nukuttua
Ikä ei taija tuoda viisautta tälle miun karvaperseelle.Mun kissa on alkanut rauhoittumaan viime aikoina, en tiedä sitten johtuuko kuumasta säästä vai onko ikä tuonut viisautta...mutta ei ole viime aikoina hyppinyt enää niin hanakasti töllön päälle keikkumaan kuin mitä teki vielä puoli vuotta sitten
Eihän tuo ole edes terveellistäkään.
No hö!Jahas, että tämmöistä postia.
Intrumilta terveisiä.
Karhuavat minulta 45,09 EUR
Alkuperäisen laskun avoin pääoma 0,00 EUR, korko 0,09 EUR, perintäkulut 45 EUR
Mitä ny olen täs välis jo ehtinyt muuttamaan nukkumaluukusta pois ja maksanut sähköfirmalle loppulaskunkin, eikä siinäkään puhuttu puuttuvasta yhdeksästä sentistä mitään.
Siis ihan oikeasti karhuavat kirjeitse yhdeksää senttiä! Ja haluavat siitä hyvästä 45 euroa. Kuinkahan Intrum meinais tilittää ton 9c Helsingin energialle kun mulla ei ole siellä ainuttakaan avointa laskua mihin ton vois kohdistaa?
Taidan tehdä sillai, että alan pitämään yhdeksää senttiä taskussa kuolemani varalta niin Intrumilaiset voivat sitten aikanaan tulla kaivamaan kaipaamansa haudastani.
Sitä ennen taidan toimittaa tän laskun kansanedustajalleni ja kehottaa häntä keksimään lakialoitteen jolla kaikenlaisille tyhjästärahastusfirmoille saatais jokin tolkku.
Ihanaa viikonloppua !Tiiäkö mitä?
Päivän sana on: kokovartalohieroja
Tosin mä varmaan kupsahtaisin käsittelyssä, nyt on meinaa kroppa niin makunen että! Ja vaikka mä eilen illalla venyttelin pitkään ja hartaasti, ni melkein kirvahti turkkia heti liian aikasin aamusta huulien välistä ulos
Mä olen aivan jäässä, totaalikalikkana niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Hiukan tuli helpotusta ja sitä sisäistä lämpöä kun tässä justiinsa kotiuduin ja sain kahdelta ipanapaselta hurjan isot halirutistukset (tuntuipa selässäkin naukeelta )...nää vielä kehtaa halata mua
Laskeudutaan lempeesti viikonlopun viettoon. Sinne se työviikko hujahti, lapsetkin niin lähellä odotettua kesälomaa
Rentoillaan ja muistetaan myös hellitellä toisten lomassa itseäänkin