vierailija
Tavara joka tulee ja menee heti niin niitä ei yleensä varata koska kysyntä on suurta.Se saa joka ensiksi ehtii.Kai niitä voi varata?
Tavara joka tulee ja menee heti niin niitä ei yleensä varata koska kysyntä on suurta.Se saa joka ensiksi ehtii.Kai niitä voi varata?
Noilla summilla saat jo vaikka kuinka hyvän ja ihan kummatki.Netissä on vaikka minkälaisia.Katso esim netraudasta400-500 ehdoton yläraja, mutta mieluummin halvempi.
Itse asiassa haluisin molemmat. Makuuhuoneeseen pienen viilentäjän ja olkkariin isomman tuulettimen...tai sitten olkkariin isomman viilentäjän ja makkariin silti jalallisen tuulettimen.
Joo niin täytyy kattoo ja kiitos^^Noilla summilla saat jo vaikka kuinka hyvän ja ihan kummatki.Netissä on vaikka minkälaisia.Katso esim netraudasta
Mene pois.Kohta sataa’aaa tintintidintn #matkii pete parkkosta#.
Eikä sadaNyt sataa!
Gigantilla on nyt kamppiksessa tämä: https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/ilmastointi-ja-ilmanpuhdistus/ilmastointilaitteet/23989/sandstrom-ilmastointilaite-sac07c19eJoo niin täytyy kattoo ja kiitos^^
Ruma plus että gigantin kanssa on aina ongelmia.Gigantilla on nyt kamppiksessa tämä: https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/ilmastointi-ja-ilmanpuhdistus/ilmastointilaitteet/23989/sandstrom-ilmastointilaite-sac07c19e
Toimitus menee tosin kesäkuuhun...
Mulla on samantyylinen, mutta matsui. Nyt tuli tilattua ilmalämpöpumppu, jotta saisi koko kämpän viileäksi.
Tuskin kukaan nyt sitä kauneuden takia ostaisikaan. Lisäksi ei minulle ole ollut mitään ongelmia gigantin kanssa, eikä powerinkaan.Ruma plus että gigantin kanssa on aina ongelmia.
Kerrostalo asuntoon ei saa laittaa ilmanlämppäriä, valitettavasti, mutta kiitosNyt tuli tilattua ilmalämpöpumppu, jotta saisi koko kämpän viileäksi.
Kyllä meillä katsottiin myös ulkonäköä tai no ainakin minä.Powerin kanssa ei ikinä ongelmia olekaan ollut mutta gigantin kanssa aina jotain.Emme asio enää kyseisessä liikeketjussa.Tuskin kukaan nyt sitä kauneuden takia ostaisikaan. Lisäksi ei minulle ole ollut mitään ongelmia gigantin kanssa, eikä powerinkaan.
Millasia ongelmia?Ruma plus että gigantin kanssa on aina ongelmia.
Toimitu ja palautus ja ym kaikkea.Millasia ongelmia?
Mistä sää suosittelisit tilaamaan?
SuklaapehmiksiäTorttuja
KuppikakkujaTorttuja
Oi ettäSuklaapehmiksiä
Rommi-rusinaMikäs teidän lemppari jäätelökioskin jäätelö on?
Mango-meloni on minusta hyvää