Meilläkin oli kunnon ryske ja vettä tuli niin että rännit tulvivat.Täällä ukkostaa.
Meilläkin oli kunnon ryske ja vettä tuli niin että rännit tulvivat.Täällä ukkostaa.
Ja täällä ei mitään, ei yhtään mittään...muuta kuin hiostavaa ilmaaMeilläkin oli kunnon ryske ja vettä tuli niin että rännit tulvivat.
Ukkonen tuli ja meni. Vettä ei oo satanut.Meilläkin oli kunnon ryske ja vettä tuli niin että rännit tulvivat.
Mä otin hienon kuvankin siitä vedenpaisumuksesta mut en tajua mihkä se meni. Ei ainakaan sinne minne piti.Ukkonen tuli ja meni. Vettä ei oo satanut.
Mä otin hienon kuvankin siitä paisumuksesta mut en tajua mihkä se meni. Ei ainakaan sinne minne piti.
Täällä on nätin aamun jälkeen ollu harmaata ja sateistaUkkonen tuli ja meni. Vettä ei oo satanut.
Ja täällä ei mitään, ei yhtään mittään...muuta kuin hiostavaa ilmaa
okSängyssä, kauhee väsy iski kun lassosin liikkuvan munani.
Plaah, muna karkasi.
Mokoma karkaava munaPlaah, muna karkasi.
Oisit kampannut senPlaah, muna karkasi.
Huomenna uusi yritys.Oisit kampannut sen
Tai sitonutOisit kampannut sen
Voi ei, vetää vähän sanattomaksPääsiäissaaret kutsuu*huokaa*...
Aivan liian aikaisin aamulla tein töihinlähtöä kaksi kertaa. Ensiksi huomasin unohtaneeni korttilompakkoni. Työpaikan parkkipaikalla hoksasin jättäneeni jääkaappiin päivän sapuskani.
Puolenpäivän aikaan onnistuin hävittämään työpaikan avaimeni. Ja voi kilinkellit mitkä kimpoilut ja hepuloinnit sain aikaiseksi ja lähestulkoon riivin päästäni hiustukkoja ja odotin sydäriä saapuvaksi kun tuskan hikihelmet otallani ajattelin lukkojen vaihtorumbaa ja uusia avaimia laskuineen ja olin soittamassa auttavaan puhelimeenkin heti kun kopeloin kännykkäni housujen taskusta....mistä samalla kaivoin esiin sen /!*%!$,\#/#/÷%**%_ työpaikan avaimenkin!!!
Kotiuduin sitten tötteröisenä tässä töistä. Jossain koomassa keittää turautin pikkukupillisen kahviakin ja sammutin keittimen. Säntäsin mittailemaan pyykkivuorta ja huomasin sen jälleen kasvaneen eilisestä vajennusyrityksestä, joten tyrkkäsin pesukoneen päälle. Uppouduin pölisemään kahden nuorimmaisen kanssa päivän top5- tapahtumista ja - aattelin keittää kahvia. Sain huomata että olinkin sen jo tehnyt ja yhä odotan kylmän kahvin taikoja tekevää vaikutusta
Sovittuun tapaamiseen rynnätessäni eteiskouhotuksessani huomasin jättäneeni takkini töihin !!??!!, joten ei eipä kevyesti erehdyttykään sipaisemaan huuliin aavistuksellista punapigmenttiä huulivoiteen muodossa että luomusti vaan. Huulipunaa en edes omista Huomenna aamulla taijan kääriytyä johonkin villatakkiin
En taida tässä uskaltaa tälle päivälle enää mitään tehdä saati ajatella...
Mä en oo ryskettä kuullut mut vettä tuli kun Esterin prseestä, ipanapat kyl sano et oli ukostanut, en vaan sit töihin kai kuullut sitä.Meilläkin oli kunnon ryske ja vettä tuli niin että rännit tulvivat.
halausPääsiäissaaret kutsuu*huokaa*...
Aivan liian aikaisin aamulla tein töihinlähtöä kaksi kertaa. Ensiksi huomasin unohtaneeni korttilompakkoni. Työpaikan parkkipaikalla hoksasin jättäneeni jääkaappiin päivän sapuskani.
Puolenpäivän aikaan onnistuin hävittämään työpaikan avaimeni. Ja voi kilinkellit mitkä kimpoilut ja hepuloinnit sain aikaiseksi ja lähestulkoon riivin päästäni hiustukkoja ja odotin sydäriä saapuvaksi kun tuskan hikihelmet otallani ajattelin lukkojen vaihtorumbaa ja uusia avaimia laskuineen ja olin soittamassa auttavaan puhelimeenkin heti kun kopeloin kännykkäni housujen taskusta....mistä samalla kaivoin esiin sen /!*%!$,\#/#/÷%**%_ työpaikan avaimenkin!!!
Kotiuduin sitten tötteröisenä tässä töistä. Jossain koomassa keittää turautin pikkukupillisen kahviakin ja sammutin keittimen. Säntäsin mittailemaan pyykkivuorta ja huomasin sen jälleen kasvaneen eilisestä vajennusyrityksestä, joten tyrkkäsin pesukoneen päälle. Uppouduin pölisemään kahden nuorimmaisen kanssa päivän top5- tapahtumista ja - aattelin keittää kahvia. Sain huomata että olinkin sen jo tehnyt ja yhä odotan kylmän kahvin taikoja tekevää vaikutusta
Sovittuun tapaamiseen rynnätessäni eteiskouhotuksessani huomasin jättäneeni takkini töihin !!??!!, joten ei eipä kevyesti erehdyttykään sipaisemaan huuliin aavistuksellista punapigmenttiä huulivoiteen muodossa että luomusti vaan. Huulipunaa en edes omista Huomenna aamulla taijan kääriytyä johonkin villatakkiin
En taida tässä uskaltaa tälle päivälle enää mitään tehdä saati ajatella...
Kaunis!No ni. Isäukon mökkinurtsi leikattu. Arvatkaa oliko itikoita a)vähän b)sopivasti c)ihamperkeleesti!
Nii. Sit aamupäivän puolella täällä yks hoitsu jahtasi viattomia verenpainemittarin kans. Mä jäin kiinni. Lukemani kuulemma olivat huolestuttavat. Mikä niitä ny olis voinu muuttaa, mulla ei o koskaan ollu verenpainetta. Ny olen asiasta erikoissyynissä.
Mut kitarani saapui. Tommoinen se on:
Tääl on näyttäny koko aamun siltä, mut vielä ei ole tullut. Ihan takuulla vielä tänään sataa, mut ei se paljon haittaa ku on sisätöissä, eikä illallakaan mitää erikoista ulkoilua ole Luonto tykkääPäivää, nyt näyttää siltä että alkaa sataa vettä.
PäivääPäivää, nyt näyttää siltä että alkaa sataa vettä.
Mitä mieltä sun lapset on siitä jos oot koulukavereiden facekaveri? Vai onko nekin kavereidensa vanhempien kans facekavereita? Ihan uteliaisuudesta kysyn kun omilla lapsilla vielä hetki aikaa tuohon ikään Vielä ollaan facebook vapaalla vyöhykkeelläAamupäivää!
Ja pilvessä on juu. Hyvällä tuurilla ripauttaa vettäikin.
Mutta tiedättekö, kun lapsosten kaverit laittelevat facebookiin kaveripyyntöjä. Kiusallista! Ku ei niitä sinne haluaisi ottaa mutta on se nyt kurjaa pahoittaa kolmetoistekesäisen nuorenmiehen mieli olemalla hyväksymättä.