Ja sen kyllä huomaa, sen verran kömpölön näköistä jälkeäEn kuule edes osa muokata
ViisastelijaKyllä omalla pihaterassilla saa olla missä rytkyissä tahansa.
Sanoiko hän näin?Viisastelija
Ap. puhuu ravintolan terassista.
Muutkin puhuvat ravintolan terassista.Sanoiko hän näin?
Jännä ilmiö. muut puhuvat ravintolan terassista mutta ei milanna aloituksessa..... tuskin se muualla kuin kotiterassilla tuonnäköisenä hyppii. kunhan taas vaan häiriköi palstalla ja aiheuttaa tahallaan pahennusta.Muutkin puhuvat ravintolan terassista.
No niinkuin mä kirjotinkin niin kotona voi olla. Jos aikoo baarinterassilla riisuutua ni kannattaa kysyä sieltä, ei täältä. Mä oon kyl nähny ihmisiä kesällä biksujen yläosan ja hameen kans joidenkin baarien terassilla.Eihän nyt bikineissäkään voi terassilla olla.. mun mielestä
Mietin tässä lähtökohtaisesti Milannaa itseänsä. Aikuinen ihminen, viiden lapsen äiti ja vaimo laittaa itsestään provokuvia keskustelupalstalle. Mitkä syyt tällaiseen käytökseen johtavat, ja miten hän ja hänen perheensä "ajatteluikäiset" jäsenet tuossa todellisuudessa voivat? Ihmiset täällä eivät ehkä kiinnitä huomiota tähän, tärkeimpää asiaan: Hänhän tarvitsee apua. Onko meidän täällä tehtävä jotain auttaaksemme häntä ja perhettä, ja jos on tehtävä, niin mikä on se oikein keino? Nyt katsomme sivusta ja osallistumme: osa tsemppaa häntä, osa taas moittii, osa lukee ja puistelee päätään, työntää sormet kurkuunsa: yäk! tai ....
Mutta itse näen tässä jo hätätilanteen.
Niin. Emmehän me voi auttaa, jos apua ei suoraan pyydetä, ja pitääkö meidän auttaakaan? Hänellä on aikuinen mies ja lasten isä (t), eikä miehen luulisi oleva täysin tietämätön tästä. Kuitenkin, onhan tämä surullinen tapaus.Muuten asiaan puuttumatta sanon, että meitä exhibitionistejä kyllä löytyy pallolta paljon.
Eikä sen tarvitse vaikuttaa lasten elämään mitenkään. Joskin se myös voi vaikuttaa, kuten ilmeisesti tässä tapauksessa koska lapsienkin kuvia on nähtävillä.
Ehkä helpoin tapa puuttua olisi olla provosoitumatta?
Edelleen olen entistä varmempi siitä, ettei nimimerkin takana kirjoita tuo henkilö, joksi nimimerkki itseään väittää. Apua kyllä tarvisi varmaan molemmatNiin. Emmehän me voi auttaa, jos apua ei suoraan pyydetä, ja pitääkö meidän auttaakaan? Hänellä on aikuinen mies ja lasten isä (t), eikä miehen luulisi oleva täysin tietämätön tästä. Kuitenkin, onhan tämä surullinen tapaus.
Juuri tästä syystä luulen, ettei ko nimimerkin takana ole oikeasti henkilö, joksi itseään väittää.99 % Milannan aloituksista on huomionhakuisia.
Hän ei vahingossakaan tee tavisaloituksia aiheista "mikä on lempiruokasi/ lempileffasi/seuraatko Euroviisuja/mitä mieltä nykyhallituksesta/kokemuksia raskausajan neuvolasta/miten maustat jauhelihan/muksulla ruoka-aineallergia" jne.
Vaan aina on aloituksessa jokin provomomentti:"Kertokaa (te palstan juntti-tavismammat) millä junalla pääsen Milanosta Monacoon/Uuuhh ostin 5000 euron LV:n/Nyt pitää leikkauttaa naama kolmionmuotoiseksi ja heti!"
Kyllä mä uskon että on. Palstalla on ollut kautta aikain naisia jotka on tavanneet Milannan.Juuri tästä syystä luulen, ettei ko nimimerkin takana ole oikeasti henkilö, joksi itseään väittää.
Henkilö on olemassa, ja nimi kaikkien tiedossa, samoin yritysten nimet (ja todellakin ihan sanamukaisesti YRITYSTEN) sekä lasten nimet.Juuri tästä syystä luulen, ettei ko nimimerkin takana ole oikeasti henkilö, joksi itseään väittää.
Henkilö on olemassa kyllä, mutta nimimerkin takana ei välttämättä ole ko henkilö vaan esimerkiksi expuoliso tai exasiakas...Henkilö on olemassa, ja nimi kaikkien tiedossa, samoin yritysten nimet (ja todellakin ihan sanamukaisesti YRITYSTEN) sekä lasten nimet.
Kaikki muu on on pitkälti mielikuvitusta. Minun aikanani täällä olen saanut lukea vain kaksi totuudenmukaista kertomusta häneltä omasta elämästään. SIksi olen nyt jo oikeasti huolissani hänestä.