Rintaliivit näitä puristaaKerran Internetiin laitettu kuva ei katoa sieltä koskaan.
Muuten, miksi niitä tissejä pitää puristaa yhteen kuvaa ottaessa? Näyttää dorkalta.
No nyt taas pitkä tukka ja vkon päästä pistän sinimustat 60cm pidennykset laihdutin jo 3kg vielä 17 pakko saada poismuokattu kuva. muumimuki-alyona-milanna vasta valitteli lihomistaan. ja näytti muumimukikuvissa niin turvonneelle ja ei ollut edes pitkää tukkaa. hyi häpeä.
En kuule edes osa muokata ootko sä mun tissit nähnyt ennen? En mä ikinä tissikuvia ees laittanut mutta varma nekin pienenee kun laihdunjo nyt on kuvan muokkaukset. ei sulla noin suuria rintoja ole.
Tekotukka kuvassa muovinen. olet muutenkin aika rajusti muokannut. surullista. pitää vaan väkisin jotain huomiota saada. toivotko että tämä kuva menisi iltalehtien sivuilleNo nyt taas pitkä tukka ja vkon päästä pistän sinimustat 60cm pidennykset laihdutin jo 3kg vielä 17 pakko saada pois
kyllä edellisistä kuvista pystyy koon määrittämään eikä se ole tuollainen.En kuule edes osa muokata ootko sä mun tissit nähnyt ennen? En mä ikinä tissikuvia ees laittanut mutta varma nekin pienenee kun laihdun
Eihän nyt bikineissäkään voi terassilla olla.. mun mielestäJos baarin terassilla niin kannattaa mieluummin kysyä baarimikoilta kuin täältä, jos kotona niin voit olla. Mustat rintsikat ei edes juuri eroa bikineistä ainakaan kauempaa katsoen, mäkin oon ollut uimarannalla mustilla rintsikoilla kun on biksut jääny kotio.
Kyllä omalla pihaterassilla saa olla missä rytkyissä tahansa.Luulen että millään terassilla ei saa olla uimavaatteissa. Eikä alusvaatteilla.
Kiitos kauniista kuvastasi MiltsuEn kuule edes osa muokata ootko sä mun tissit nähnyt ennen? En mä ikinä tissikuvia ees laittanut mutta varma nekin pienenee kun laihdun
Jep!Kiitos kauniista kuvastasi Miltsu
Lisää näitä
Anna kateellisten akkojen räksyttää rauhassa