The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Äh, tuo kyllä heittää kieltämättä huolikertoimia ilmaan...mutta voisiko juuri sun viimeaikaiset huolet ja stressi tehdä nyt temppujaan? Seurailehan tilannetta ja jos hiukankaan epäilyttää, niin mene lääkäriin. Sitä vartenhan ne siellä on..

Odottavan aika on nyt teille kummallekin raastava ja pitkä. Toivottavasti kuitenkin asiat myös silloin selkiintyvät..
Voi olla toki kyse huolista & stressistä,samoin syynä vuotohäiriöihin olla diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta tai vaikka polyypit tai muut hyvänlaatuiset muutokset tai vaikka ennenaikaiset vaihdevuodet.Syitä voi olla monia.
 
Täällä rupee vasta nyt aurinko näyttäytymään, onkin koko seutukunta niin vihertävänä että! Eilinen vesisateilu oli kyllä enemmän kuin tervetullutta, vei varmasti mukanaan suurimman osan koivun siitepölystäkin nyt toisaalle sekä muunkin hiekkapölyn - ainakin toistaiseksi

Hirmuisan nopsasti vaan tämä viikonloppukin sujahtaa. On ruvettava ottamaan uudesta viikosta tarttumapintaa eli mitäs muuta kuin pyykin pesua ja orastavaa mietintämyssyä ruokahuoltopolitiikasta. Menee ne työpäivätkin sukkelasti kun hommia on, kunhan pysyis päivissä kartalla:D

Onneksi sentään tuli päivän taukoa lätkästudiossa, eilisen matsin sinnittelin - onneksi! - hereillä vaikka haukottelin leukaperäni ihan kipeiksi (toka erän kyllä jo nukuinkin kuolakinat poskella:oops: )mutta kylläpä nukahdin sen jälkeen humahtamalla!
Kohta pykään formulanurkkausta kuntoon, Valtterilla kruisailee nyt hyvin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Eli on uudessa paikassakin ymmärtänyt olennaisemman päälle:D - jokaisesta päivästä pitää osata naattia! Koiruus on fiksuna huomannu että sä itekin rentoilet ja viihdyt siellä, niin turhiakos hänenkään tarttee yhtään sen enempää vöyhötellä(y)
Tää paikkahan on koiralle ihan paratiisi. Kuvittele olevasi koira jolla on lämmin kämppä, oma patja, ruoka- ja vesikuppi keskellä parin hehtaarin koirapuistoa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Voi olla toki kyse huolista & stressistä,samoin syynä vuotohäiriöihin olla diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta tai vaikka polyypit tai muut hyvänlaatuiset muutokset tai vaikka ennenaikaiset vaihdevuodet.Syitä voi olla monia.
Totta, mutta käy näytillä jos rupee tuntumaan siltä. Ja jos mahdollista niin elä etukäteen murehdi, kuukautiskierrot kun ovat toisinaan kuin oikuttelevia pikkulapsia ilman sen kummempia syitä
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Totta, mutta käy näytillä jos rupee tuntumaan siltä. Ja jos mahdollista niin elä etukäteen murehdi, kuukautiskierrot kun ovat toisinaan kuin oikuttelevia pikkulapsia ilman sen kummempia syitä
Jooh,mulla on joka tapauksessa lääkärikäynti verensokerin & kilpirauhasen & ukkovarpaan puutumisen & oikean käden oireiden takia luultavasti kesäkuulla,niin samalla kysyn myös voisiko tutkia tätä vuotohäiriötä. Naistentautien polille ainakin tarvitsee lähetteen.
 
Mutta tää oli nyt tämmönen pikanen kukkuluuruu- kurkistus ja höpötys, mä lähden arjen hommien kimppuun ja formuloiden surratessa tasapainottelen ipanapasten kanssa sokerit kohdilleen eli laitetaan herkutellen pärisemään:D

Mä oon onnellinen:love:
Toivottavasti olet sinäkin:)

Leppoisaa sunnuntaita ja muista että olet tärkeä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
hejsan.jpg
Huomenta
Kyllä meni viimeyö just noissa meiningeissä ja yks marakatti otti ja riehui n. puolenyön ajoista klo 3n saakka...kiva koe tulossa, kun tuntuu ettei tässä takkupäässä ole nytkyllä yhtään mitäänkään hajua mitä siellä pitäis tehä ja kirjoittaa taikka miten pysyä hereillä. Ding ding dong vaan
 
Päivää kettinkiin.
Ihan löysäilypäivä tänään.

Hauvelit ovat saaneet sovittua keskinäisen nokkimisjärjestyksensä.
Ainoo, että mun hauvelini taitaa olla mustasukkainen? Jos talon kaks muuta uroskoiraa tulee liian lähelle mua niin seuraa ärähdys.

Niin ja kisumisu... olis tullu eilisiltana kattomaan leffaa mut kun hauveli oli kämpässä niin ottikin jalat alleen. Sitä ny ei olis kannattanu tehdä koska hauveli tulkitsee pakoonjuoksut kehotukseksi jahtiin... ja livahti samantien perään. Oli sit yömyöhällä kaks tuntia jossain ja palasi läpimärkänä takaisin. Höhlä koira. Ei kisumisu me veteen niin ihan turha sitä on joesta jahdata.
 

Yhteistyössä