Sitä ollaan niinku mökillä?Se fiilis kun olet saunassa ja vesi ropisee kattoon. Ja sen jälkeen terassilla. (Ei baarissa)
Sitä ollaan niinku mökillä?Se fiilis kun olet saunassa ja vesi ropisee kattoon. Ja sen jälkeen terassilla. (Ei baarissa)
Se fiilis kun olet saunassa ja vesi ropisee kattoon. Ja sen jälkeen terassilla. (Ei baarissa)
JepSitä ollaan niinku mökillä?
Meilläkin koira osas avata oven kahvasta, mikä oli ärsyttävää kun vauva synty,Hyvin näyttää hauveli sopeutuvan. Teki just tuttavuutta hevosaitauksessa ja sieltähän näppärä pääsee vilahtamaan peltoaukeille... mut tuli kutsusta takaisin.
Yhden talon koiran kanssa on vähän nokkimisjärjestysselvittelyä mut eiköhän tuo selviä.
Ei mun pitäny päästää häntä välittömästi vapaana tutustumaan paikkoihin... mut kun tuo osaa avata ovet niin kävin vaan sanomassa, että hauveli on muuttanut... ahaa tässähän tämä näköjään onkin.
Kattoo ny pitääkö oveen laittaa neropattikoiravarma salpa.
Mä just tilasin ittelleni uuden puhelimen. E-Villeltä.Mulla on vanha kännykkä koska uudempi varastettiin.
Oi kun pääsis itekkin möksälle saunaan ja juomaan simaa kesäsateen tuoksu ja lintujen sirkutusSaatanan puhelin. En saa laitettua kuvaa. Se oli kuva juhannussimasta. Oli hyvää.
Kelpo koira.Meilläkin koira osas avata oven kahvasta, mikä oli ärsyttävää kun vauva synty,
jos ovi oli raollaan se meni puhiseen pinnasängyn laitojen väliin ja herätti usein vauvan.
Jos ovi oli kiinni se avas sen kahvasta ja herätti vauvan joka kerta.
Ostettiin salpa, no mitä teki koira; yritti eka kolme kertaa kahvasta ja sitten rysäytti täysillä niin että salpa repes oven karmista irti ja herätti vauvan
Ostettiin koiraportti se puski sitäkin päin joten luovutettiin, se puhina pinnasängyn vierellä oli kuitenkin pienin paha
Koiruli kävi siis vain katsomassa että vauvalla on kaikki hyvin ja poistui kun näki että kaikki ok tai jäi sängyn viekkuun makaamaan
Niin oli Ikävä kyllä murunen sairastu ja jouduttiin raskaimman päätöksen eteen jokunen vuosi takaperin. Mutta lämpimät muistot on ikuisestiKelpo koira.
Ei mullakaan ole muuta syytä hauvelia lukita paitti ny oisin tutustuttanut paikkoihin ensin hihnassa.
Niin ja jos ollaan täällä vielä talvella niin saa luvan opetella sulkemaan oven perässään jos lähtee mun tietämättäni ulkoilemaan.
Joo, saa olla landella.Oi kun pääsis itekkin möksälle saunaan ja juomaan simaa kesäsateen tuoksu ja lintujen sirkutus
Mitäs mökkiherkkuja popsit?röyh
Pari hieman laadukkaampaa nakkia, salaattia ja paikallista ruislimppua.Mitäs mökkiherkkuja popsit?
Mistä se tuli? *kade*Mulla on nyt koira.
No tää on tää mun vanha kaverini ja hoitohauvelini.Mistä se tuli? *kade*
Taidetaan olla naapureita.Täällä sataa vettä & ukkonen jyrisee
Harmillisesti täällä ei oo lähellä hevosia ja koiria & muita eläimiä eikä näy aksuaTaidetaan olla naapureita.
Ihana koiruusÄkkiä tuo näyttää kotiutuneen.
Ainakin kuorsaus on melko levollista.
Hän varmasti kerää voimia illan lätkämatsin kattomiseen.
Toi on asia josta moni on vaan tyytyväinen.eikä näy aksua