Siis munkithan panee jatkuvasti. Olutta. Monet luostarioluet ovat maailmankuuluja.Nii, eiks he ole enemmän sellasia makkarapoikia/miehiä?
Siis munkithan panee jatkuvasti. Olutta. Monet luostarioluet ovat maailmankuuluja.Nii, eiks he ole enemmän sellasia makkarapoikia/miehiä?
Jotenki vois kuvitella että jos on paha kammo, niin ei silmien kiinnipitäminen sitä ainakaan helpottais? En tiiäIkävä kammo,varsinkin jos joutuu kokeissa käymään.
Mahtaako auttaa jos laittaa silmät kinni. Vaikka mulla ei oo kammoa,niin itse laitan pistämisen ajaksi kiinni,sitten voin katsoa,tuleeko verta putkeloon tarpeeksi.
*Tuuppaa myös Ellimaarin laatikkoon**hyppii elenan selän takana ja taputtaa käsiä yhteen*
Senkin ketku! *nappaa kädestä ja repäsee ellunkin laatikkoon* KRÄKS!...Nyt se hajos...*Tuuppaa myös Ellimaarin laatikkoon*
Joo siis mullekin hoitajat aina sanoo ''Älä kato niin auttaa'' mutta ei se noin mee...mä katon ja panikoin ja kerjään suurinpiirtein armoa vaikka samalla selitän, että ''antakaa mennä vaan'' ja hyö vaan hymyilee ystävällisesti tuikatessaanJotenki vois kuvitella että jos on paha kammo, niin ei silmien kiinnipitäminen sitä ainakaan helpottais? En tiiä
Ite oon pikkusenalettipäänä täystyöllistäny labrahenkilökunnan kun ottivat kyynärtaipeesta verikoetta
Sittemminnyttemin ihan tylsästi vaan yhen hoitsun kans..ja mä kyllä kattelen silmät auki tarkkaan koko homman ajan vaikka aika useesti oonkin neulatyynynä kun mulla suonet karkaa alta
Mode ei anna mun vastata sulle*Tuuppaa myös Ellimaarin laatikkoon*
Veren näkeminen tekee pahaa. Jopa pelkkä puhuminen siitä voi tehdä mulle huonon olon.
Kerrankin tekevät työnsä hyvinMode ei anna mun vastata sulle
Mitähämmä taas luin?
KierolainenKerrankin tekevät työnsä hyvin
Kunhan eivät pane olueeseen mitään ylimääräistä/ epämääräistä ainettaSiis munkithan panee jatkuvasti. Olutta. Monet luostarioluet ovat maailmankuuluja.
Ilmeisesti liikaakin??
Mä vaan nautin KAURA-suklaapatukasta
Voi olla ettei auta.Jotenki vois kuvitella että jos on paha kammo, niin ei silmien kiinnipitäminen sitä ainakaan helpottais? En tiiä
Ite oon pikkusenalettipäänä täystyöllistäny labrahenkilökunnan kun ottivat kyynärtaipeesta verikoetta
Sittemminnyttemin ihan tylsästi vaan yhen hoitsun kans..ja mä kyllä kattelen silmät auki tarkkaan koko homman ajan vaikka aika useesti oonkin neulatyynynä kun mulla suonet karkaa alta
Kunhan eivät pane
Ilmeisesti liikaakin??
Onneks mulla ei oo veri eikä neulakammoo, jouduin jokunen vuosi sitten sairaalaan ja terkkarissa ensin joku harjottelija yritti ottaa verikoetta, nimenomaan YRITTI, ensin toisesta kyynärvarresta 5 kertaa onnistumatta, sit toisesta 4 kertaa kunnes vasta kokeneempi hoitsu sanoi että jospa minä otan. Sairaalassa kirosivat kun eivät siellä saaneet mustaksi tökityistä taipeista mitään vaan joutuivat sit ottaan molemmista käsivarsista
Mulla ongelma ei ole suonen karkaaminen vaan veren karkaaminen neulan alta...labrahoitajat ovat kertoneet, että se on todella yleistä neulafoobikoille..en vaan ite tajua, että miten kun eihän veri osaa ajatellaVoi olla ettei auta.
Hyii toi suonen karkaaminen on kyl inhottavaa !
No ei sisältäny mitään rumaa no ketku siellä luki ja sanoin et repäsen sen myös sinne laatikkoon ja laatikko hajos*ufopääkkönen*
Menikö sulla niin tunteisiin että tuli parit piip piip piipit
Awwww
Voi kun halmikatso liitettä 6611
Jännä juttuMulla ongelma ei ole suonen karkaaminen vaan veren karkaaminen neulan alta...labrahoitajat ovat kertoneet, että se on todella yleistä neulafoobikoille..en vaan ite tajua, että miten kun eihän veri osaa ajatella