Kiitos @atvk87 ! Listalle mielellaan niin kuin IVF-palstallakin eli 6. IVF/ICSI:n tuoresiirto. Lahjasoluja kun tassa siirrettiin jo kahdesta IVF:sta useammassa siirrossa ennen tata, eika se loppujen lopuksi ole niin tarkeaa. Vaikkapa siis ihan vain 6. IVF/ICSI.Tervetuloa ja onnittelut @Rusakkonen
Miten haluat listalle merkattavan? 4. IVF jälk 2. Lahjasolu vaaaiii onko jotain ideoita?
Voisin muokata tuohon aamuiseen.
Tosi kova hcg-arvo kyllä ja oireistakaan ei voi tietää, mitkä on lääkkeistä ja mitkä sitä itseään? Mut vaihtelee ne ainakin!
Jännittävästi kyllä selviteltävää neuvolan ja lääkäreiden suhteen, sellanen tuli mieleen, että haluatko kuitenkin synnyttää Suomessa?
Englannissa asuva ystäväni nimittäin teki niin kahdesti!
Ihana @-dino- kuulla, että kaikki sujuu niin kuin pitää.
Itse asiassa, koska minun joka tapauksessa piti tanaan menna klinikalle ottamaan Suomen laakarini ehdotuksesta kaksi kilpirauhastestia, niin saman tien pyysin ottamaan uuden hcg-testin. Nyt tietenkin pelkaan, mita sielta tulee, mutta enempaa en voi tehda. En ole tassa valissa ehtinyt lepailemaan, vaikka onkin vasyttanyt, mutta olen ainakin nyt saanut asiat jarjestettya niin, etta toissa ja muutenkin tulevasta viikonlopusta lahtien tulisi vahemman rasitusta ja stressia. Toivottavasti noiden toimien ‘inspiraatiolahde’ on yha elossa!!!!!@Rusakkonen mä pysyin just ja just järjissäni kun kävin toisessa verikokeessa. Ei mullekaan sitä suositeltu kun oli niin korkea hCG arvo molemmista ekassa verikokeessa, mutta halusin tietää tuplaantuuko oikeassa tahdissa. Eli ekan verikokeen jälkeen viikon päästä kävin toisessa ja sitten siitä viikon päästä olikin varhaisultra 6+4. Pitkiä oli päivät kyllä siinä väleissä kun ei ne hyvät uutiset (verikokeet, ultrat) kuitenkaan kauaa jaksanut sitä helpottunutta oloa pitää yllä.
Mutta se taitaa olla vaan tätä vanhemmuutta heti alusta asti, jostain sitä tulee koko ajan huolehdittua enemmän tai vähemmän
Yritan tsempata nyt - kiitos!!! Joo, siina tapauksessa parasta jattaa tuohon 7+2 saamaani aikaan, koska 6+5 osuisi lauantaille, jolloin ei ultraus onnistu. Ja koetathan Sinakin levata... Sinullakin on kylla ollut paljon ‘kovaa koulua’ raskauden aikana... Onneksi jo noin loppusuoralla!!!Tääl meiän polilla ei tehä varhaisultraa enää ennen 6+5, koska ei oo varmaa näkyykö. Suhteellisen varmasti näkyy 7+0.
On kyllä riipivät viikot ja päivät, piina vast alkaa siitä positiivisesta raskaustestistä, vaikka piinapäiviksi kutsutaankin niitä siirron ja testin välisiä.
Mulla alko pahoinvointi tai se etova olo vasta varhaisultran jälkeen, joten siitäkään ei ollu apua.
Kyllähän toi uus hcg-arvo varmasti helpottaa mieltä!
Tsemppiä nyt!
@love- joo, eikä ainakaan mitään neuvolaterkan sf-mitan perusteella tekemään "nelikilosen" arviota, hahhah.
Jee kivaa kun pääset jo huomenna! On kyllä jännä miten nää toimet vaihtelee paikoittain niin kauheesti.
Unohdinkin kitistä tänne huonoista öistä taas, flunssa antaa oman osansa valvomiseen ja sit noi lonkat ja kyljet. Apua. Haluis levätä, mut kroppa ei kestä makaamista. Toissayönä nukuin 2h, valvoin 4 ja nukuin 3. Olin aika sippi aamulla, silti sinnittelin koko päivän että illalla väsyttäis ja nukkuisin, nii ei ku tunnin-kahden pätkissä unta.
En kylla osaa sanoa, kuinka uudet koneet taalla minun ultrapaikassani on... janna juttu...Minä olen käynyt varhaisultrassa molemmista 6+0 ja 6+1, kummallakin kerralla syke näkynyt hyvin. Laitteet ovat olleet samat mitä klinikalla muutenkin, ilmeisesti kohtuu-uudet ja tarkat ultrat. Sydän alkaa lyömään 25. kehityspäivä, joku ehkä muistaa tarkemmin, eli jotain 5+4? Ja ultrassa sen erottaa 6+0 aikaisintaan... Itellä oli niitä vuotoja että halusin vasn mahdollisimman pian tarkistaa että on oikeassa paikassa.