The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Taas mun kutsuni on kadonnut jonnekin postissa.

Onneksi hyvänä syömäruoan metsästäjänä sain juuri saaliiksi nakkeja, perunasalaattia, lihapalleroita ja lihapiirakkaa. Jälkkäriksi pyöreitä pienen kuppikoon munkei. Ja ison kuppikoon kahvia!
Anteeks:notworthy:, ei taija syömäkellon kilkatus sinne asti kuulua (=mun tämänhetkinen kauniin vienokainoisen heleä varisharakkainen örinöintiääneni:D ) ja postikustaapoikakin taitaa olla suunnista sekaisin kun teikäläisellä on ollut hienoja nopeita kuvioliikkeitä viimeaikona :)...reppana kaljuuntuu raaputellessaan pääkköstään entisen asuinkulmasi nurkilla uuden osoitteen puutteessa...

Hjuvin metsästetty, sielläkin on kupuravittuna(y)
 
Mä hipsin muina naisina saunaan:), josko sen lämpö erehtyis tekeen jotakin höpöö...(ihan pienesti tosin alkaa tuntumaan siltä että nää pasillikuspöpöläiset vie nyt meikäläistä kuin helppoo heinää enkä tokeennu ikinäkoskaanmilloinkaan:notworthy:..mutta viimestään juhannuksena entistä ihunampana:D:barefoot: )

Elikäs toivottelen sulle leppoisaa iltaa ja hyvää oloa:)
Oot kyllä yks :love:
 
Nälkäisille tarjolla lihapullia, perunamuusia, vihersalaattikimaraa (= hienostuneempi ilmaisu sen seittemälle pikkukipposelle mihin laitettu tarjolle jäävuorisalaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia ja punasipulislaisseja - jokaiselle jotakin) ja jälkkäriksi jos jaksaahaluaa simaa ja iso donitsimunkkinen


Saa syyä jos halluu :)
Pakko ei ole, kuha on tyytyväinen
(y):)
 
Jahas. Oli operaatio kirjapelastus. Täällä siis oli ...ööh... "kirjasto". Kävin sitä kerran kattomassa mutta se oli muodossa läjä sekaisessa varastohuoneessa. Ei mitään mahdollisuutta nähdä mitä siellä on. Mut sit alkoikin operaatio "varastohuoneen siivous" ens viikolla alkavan isomman rempan tieltä. Mä en ehtiny hätiin. Pari hommaan nakitettua äivää tyhjensi varastohuoneen parissa tunnissa ja kun mä huomasin tapahtuneen niin kirjasto oli muodossa läjä - nyt pakettiautossa odottamassa huomista kaatiskeikkaa.
En mä paljoa pystyny pelastamaan.
Tuttu ja tuntematon Mannerheim
Waltari - Johannes Angelos
Santeri Alkio - Puukkojunkkarit
Dalai Lama - Onnellisuuden taito
Elmo
Hannu Mäkelä - Mestari, Eino Leinon elämäkertaromaani
Robinson Crusoe
niin ja Dallas, just siitä telkkarisarjasta tehty kirja.

Tosta olis hyvin pienellä vaivalla saanu parin hyllymetrin kelpo kirjaston joka ei ois paljoa tilaa vieny ihan vaan heittämällä pakuun vanhat laki- ja tietosanakirjat ja kaikki kakssataa vanhaa kotilääkärikirjaa. Mut ei minullakaan ole innostusta tonkia ihan kaikkea pakun kontista kun siinä on puolmetrinen kerros kirjoja ja roinaa iloisesti sekalaisessa läjässä. Kaatikselle on ny sit menossa mm. kaikki dekkarit kun en mä ny yhtä tai kahta viittiny läjän päältä erikseen noukkia eikä kahden dekkarin kirjahylly ole kummoinenkaan valikoima.
 
Päivää kettinkiin.
Kissat. Tai siis kissa.
Kämppäkaveruutemme alkupäivinä kun tuo halusi aamuneljältä ulos niin se tuli läppäisemään tassulla poskelle.
Se vissiin huomasi, että en tykkää aamuöisistä herätyksistä niin nyt se on alkanut opettelemaan oven avaamista itse. Ovi vaan on turhan jäykkä kissan voimille joten yrittämisestä kuuluu meteliä johon sitten herään joka tapauksessa. Ja että asiasta olis jotain riemua niin hänen pitäis vielä oppia sulkemaan ovi takanaan, ainakin talvella. Mä luulen, että hän ei ole ajatellut asiaa vielä niin pitkälle.

Ja nyt kun aamuneljän hurjantärkeet asiat on hoidettu niin ny sopii köllötellä sängyllä ja vetää päiväunia. Mitähän tuo tuumis jos mä kostoksi herättäisin hänet puoleltapäivin?

Mut jos ny asiasta jotain positiivista pitää löytää, niin mulla ei näköjään ole sheivaus- tai kakkipyllyongelmaa koska mitä kuvasta voi päätellä niin shortsini tuoksuvat jumalaisen hyvälle. Ainakin kisumisun mielestä. Tai sitten se on pyörtynyt.

 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Huomenta:coffee: Väsyttää:sleep: ja masentaa:unsure: eikä mikään oikein hotsita:unsure: Varmaan johtuu tosta typerän ankeesta ja synkästä ja kylmästä säästä mikä tuolla ulkona on:cautious:

Luulis ettei se vaikuta kun tekee sisätöitä, mut kyllä se perskules vaan vaikuttaa:confused:
Sade on ihan hyvä, mut sais silti aurinko paistaa ja olla lämpösempi:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kissan kehveli veti pytyn, kun istuin siinä:mad:...hitsi että säikähettiin molemmat...sain kyllä sen verran kylmät alapesut, että tästälähtien pistän oven tiukasti kiinni ja vessaseuralainen saa naukua oven takana:X3::cautious:
 

Yhteistyössä