The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

No hö:(, mikä sun käessä oli sitte?

Mulla nyt toi ei ollu muuta kuin ihan tavallinen töhötyshuitominen kun näemmä vieläkin on vaikeuksia hahmottaa kaikkia raajojaan että missä lepääntyvät ja ovat ja mistä keksivätkään liikahtaa holtittomasti:D
Keskihermopinne elikkäs rannekanava oireyhtymä elikkäs canalis carpi:). Sai monet naurut töissä kun yhtäkkiä työvälineet vaan lensi oikeesta kädestä:ROFLMAO: Kotona se ei ollutkaan niin hauskaa kun ei tienny mikä seuraavaks lentää:cautious:
 
No voihan köntsä:unsure: Sun pitäis hakee lekurin kautta jotain superhistamiineja:unsure: Käydä tohtoria pillistä kiinni ja sanoo etten poistu ennenku keksii jonku tepsivän taikakapselino_O
Elä huoli ollenkaan(y), tuokin hetki on tuloillansa kyllä kerta ennusmerkit ja kutipattivuoret pitävät paikkaansa. Mun kohdalla kun esim.ei voi puhua öttiäisten myrkkymäärään tottumisesta vaan noi kananmunan kokoiset patit pysyvät ihan syksylle saakka

Ihanaa olla tämmönen herkkähipiäinen:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Niihä tuo alkaa ilta pian olemaan.
Hyvin kiitos muru :):love: Kuinkas siellä Mantan kanssa ? :)
Kattelin parvekkeelta vanhojen autojen ohi menevää vappumarssia ja söin muutaman sipsin, totesin etten tykkääkkääkkään niistä enää ja nyt on huono olo ja mahassa ilmaa:X3:
Manta meni nukkumaan vessan lavuaariin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Keskihermopinne elikkäs rannekanava oireyhtymä elikkäs canalis carpi:). Sai monet naurut töissä kun yhtäkkiä työvälineet vaan lensi oikeesta kädestä:ROFLMAO: Kotona se ei ollutkaan niin hauskaa kun ei tienny mikä seuraavaks lentää:cautious:
Toi ei oo yhtään hauskaa,ikävä vaiva. Sullako leikattiin,miten hyvin parantu ?
Mulla leikattiin elokuussa vasen kämmen. Vielä välillä jomottaa hieman vaikka muuten on parempi. Saa nähdä onko oikeessa kädessä jo hetmopinne,kun sekin oirehtii ja nyt puutuu vasemman jalan ukkovarvas
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Keskihermopinne elikkäs rannekanava oireyhtymä elikkäs canalis carpi:). Sai monet naurut töissä kun yhtäkkiä työvälineet vaan lensi oikeesta kädestä:ROFLMAO: Kotona se ei ollutkaan niin hauskaa kun ei tienny mikä seuraavaks lentää:cautious:
Katos mokomaa! Toisaalta teijen porukka on oppinu väisteleen tosi nopeesti ja kehittään refleksit huippuunsa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
*vilkuttaa valtaisan nessuvuoren takaa*

Mä.
Muutan.
Ihankohtajustnyt.
Grönlantiin.
:cautious:

Tai jonnekin pinGumaahan.
Missä ei oo koivuja. Eikä muitakaan pöpötauteja.


#kaikkikoivuthaloiksi
#siitinpölysuolesta
#nenäkippee
#eikäsiinävieläkaikkiposkiontelontulehdus!


...vai...voiko pinGuille olla alkeerinen:unsure:...

Tuun mukka!

Nenä on riekaleina eikä pieni sateenripsauskaan auttanut asiaa.
Riittää kaik v.itun koivut ja pajut ja lepät ja muut lehtipuupaskat!

:mad:
 

Yhteistyössä