The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

*halaaruttaa*
Mitä sitä hättäilemään kun tullee vaan kuspäis...virheliikkeitä....ja monesti tommonen on vain viisautta:)
Isoppoijaat ja -tytöt nuin sanoneet mutta mun kohalla aika useesti viuhtonu ohi vuaan:oops::D
Niin ei tässä hätäilytkään auta...nyt vaan istun ja ihmettelen, enkä oikein uskalla hengittää kun mietityttää mitäs seuraavaks:notworthy:
 
Niin ei tässä hätäilytkään auta...nyt vaan istun ja ihmettelen, enkä oikein uskalla hengittää kun mietityttää mitäs seuraavaks:notworthy:
Kannattais kyllä vetää henkeen kun muuten oot ketarat levällään ja rähmälteen:unsure:
Muuten en taija osata sanoa mittään:barefoot:
..muutako elä kauheesti kyllä mietikään kun siitä tulee pää kipeeks*omakohtanen rintaäänikokemus* että hevoselle vaan aatokset(y)

Mulla kyllä on semmonen olo että asiat kloksahtaa kohdilleen(y)
Olipa nyt kyseessä sitten mikätahansa ilonen asia :)
 
Tilasinkin tässä lopetuksenaihiota itelleni..tuli joku ihmekummanen käsikramppi ja piti sitten huitasta kahvikupponen pitkin seutukuntia ja samalla heitin hilavitkuttimenkin päin senkkiä...keräilyeriksi meni mutta toimii(y)! Hilavitkutin siis...ei muuta kuin lattiariepua käpäliin ja hommiin

Koettakaahan olla ihmisiksi ja tukehtumatta nakkeihin tai simarusinoihin tai mihinkään muuhunkaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Tilasinkin tässä lopetuksenaihiota itelleni..tuli joku ihmekummanen käsikramppi ja piti sitten huitasta kahvikupponen pitkin seutukuntia ja samalla heitin hilavitkuttimenkin päin senkkiä...keräilyeriksi meni mutta toimii(y)! Hilavitkutin siis...ei muuta kuin lattiariepua käpäliin ja hommiin

Koettakaahan olla ihmisiksi ja tukehtumatta nakkeihin tai simarusinoihin tai mihinkään muuhunkaan:)
Mulla tuli tollasia käsikramppeja ennen leikkausta päivittäin, se oli jokseenkin koomista kun pidät kuppia/esinettä kädessä ja yhtäkkiä tahtomattas huiskaset sen helvakkoon:D Onneks ei enää:oops:
 
Huomenta. Tuli nukuttua vapputorin ohi. Edes punikkisoittokunnan meluun en herännyt.
Nopeasti vähän pekonia ja munia ja sitten vappulounaan valmistukseen.
Mä nukuin kanssa ja melkein missasin kokonaan amerikan rautojen vappumarssin..kattelin loput parvekkeelta.
On ne hienoja, paljon upeempia katella kuin kännissä hoipertelevien punikkien marssit:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä