The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hyvä kun pääsitte!
Pääsiskin joskus ite jollekin romanttiselle reissulle jonkun kanssa:love:
Juu olihan tuo vapauttavaa:) Meni ronskisti hauskan pidon puolelle:D:love: mut se olikin huvittavaa kun tajus et millon me ollaan viimeks oikeastaan kunnolla edes naurettu yhdessä:oops:, kun aina on jotai meneillään ja hirveä kiire ja väsymys tai sit muksut nukkuu ja pitää olla hiljaa. Ja sai vielä nukkua kevyen rapulan poikasenkin pois rauhassa:rolleyes:
Tiliä ei kyllä uskalla kattoo:oops:
 
Päivää :)
Tänään oli koulua 12-15 ja huomenna on 9-12. Osa opettajista lomailee tällä viikolla. :D
Meikäläisen älli sanois, että olis jotenkin fiksumpaa olla skolessa tänään 9 - 15 ja vappuaattona vapaalla. Sama määrä tunteja kaikille osapuolille vähemmällä reissaamisella.

Mutta noin toteutettuna kalenteriin saadaan yksi opetuspäivä lisää ja siten pitäydyttyä opetussuunnitelmassa. Muutenhan teistä tulisi vajaastioppineita jos ette vappuaattona kävisi koululla kääntymässä.
 
Aqela
Meikäläisen älli sanois, että olis jotenkin fiksumpaa olla skolessa tänään 9 - 15 ja vappuaattona vapaalla. Sama määrä tunteja kaikille osapuolille vähemmällä reissaamisella.

Mutta noin toteutettuna kalenteriin saadaan yksi opetuspäivä lisää ja siten pitäydyttyä opetussuunnitelmassa. Muutenhan teistä tulisi vajaastioppineita jos ette vappuaattona kävisi koululla kääntymässä.
Olispa saanut tunnit tälle päivälle. Noina päivinä on eri aineet ja eri opettajat. Heillä on muitakin luokkia joita opettaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
pyh, seksi riittää oikein hyvin
Miehet on jänniä tossa asiassa, te pystytte harrastamaan seksiä ilman tunteita..mä tartten sen tunteen mukaan ennenkun voisin olla jonkun kanssa ''silleen''.:ninja:
Eli toisinsanoen en halua tuntea jälkikäteen että olin vaan yksi muiden joukossa, vaan haluan tuntea olevani toiselle juuri se henkilö kenestä hää oikeasti välittää:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Juu olihan tuo vapauttavaa:) Meni ronskisti hauskan pidon puolelle:D:love: mut se olikin huvittavaa kun tajus et millon me ollaan viimeks oikeastaan kunnolla edes naurettu yhdessä:oops:, kun aina on jotai meneillään ja hirveä kiire ja väsymys tai sit muksut nukkuu ja pitää olla hiljaa. Ja sai vielä nukkua kevyen rapulan poikasenkin pois rauhassa:rolleyes:
Tiliä ei kyllä uskalla kattoo:oops:
Eikä kannatakkaan, nyt vaan nautitte ja alatte jossain vaiheessa suunnitella toista yhteistä wiikendireissua..olette varmasti sen ansainneet ja sen tarpeessakin:love:
 
Hei mutta arvatkaas mitä!
Mä oon niin häppy siitä kun se hiivatin remontti on nyt ohi!! Kuukauden kärvistelyä ja oottelua ja kolinaa ja likasia työmiesten kengänjälkiä ja ja ja..mutta nyt. Oih..ihana rauha!! Eikä muuten haise enää rappukäytävässä likaviemärille ja vesi on suhteellisen hyvänmakuista!:coffee::coffee:
 
Aqela
En etes uskalla ajatella miten paljon mulle annetaan:eek:
Yleensä saan ihan liikaakin ja sitten teen ne kaikki viimesenä lomapäivänä ja motkotan ittelleni sitä miksen ole tehnyt niitä aiemmin:notworthy:
Tää tehtävä on perseestä. Pitää mennä shoppailemaan tms.ja tarkkailla samalla. :mad::cautious:o_O

Havainnoidaan asiakkaan roolissa osto- tai palvelutilannetta esimerkiksi myymälässä, hotellissa, ravintolassa, kahvilassa, pankissa tai virastossa.

Tutkittavia kohteita ovat esim.:
liikkeen yleisilme ja ensivaikutelma
jonotusajat
tuotteiden tai markkinointimateriaalin esillepano
palvelutilanteen eteneminen
palveluhalukkuus
kokonaisuuksien hallinta
kokonaismielikuva saadusta palvelusta

Kirjoita havainnoistasi puolen tai yhden sivun mittainen Word -raportti asiakirjaohjeistuksia noudattaen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tää tehtävä on perseestä. Pitää mennä shoppailemaan tms.ja tarkkailla samalla. :mad::cautious:o_O

Havainnoidaan asiakkaan roolissa osto- tai palvelutilannetta esimerkiksi myymälässä, hotellissa, ravintolassa, kahvilassa, pankissa tai virastossa.

Tutkittavia kohteita ovat esim.:
liikkeen yleisilme ja ensivaikutelma
jonotusajat
tuotteiden tai markkinointimateriaalin esillepano
palvelutilanteen eteneminen
palveluhalukkuus
kokonaisuuksien hallinta
kokonaismielikuva saadusta palvelusta

Kirjoita havainnoistasi puolen tai yhden sivun mittainen Word -raportti asiakirjaohjeistuksia noudattaen.
Woaaah mää niin rakastaisin tollasta, menisin istumaan torille ja vaan tarkkailisin ihmisiä ensiks aamusella aamutorilla ja sitten menisin torkan kauppoihin kattelemaan ja tarkkailemaan.:love:
Pankkiin ei pääsis kun sinne pääsee vaan jos varaa ajan:cautious:
Pitää soittaa ja varata nordeaan aika ja mennä sinne sukkahousut päässä:LOL::ninja:
 
Miehet on jänniä tossa asiassa, te pystytte harrastamaan seksiä ilman tunteita..
No ei se nyt i h a n noinkaan ole.
Mitenhän asian ny sanois?
Sanotaanko vaikka, että tiedän naisia joiden kanssa en viihdy edes samassa huoneessa niin en viihtyisi samassa vuoteessakaan.

Mut toisaalta ei mun tartte tuntea mitään ylimaallista pensaspalavaa hurmiorakkaushuumaa päätyäkseni vällyihin muutenkin kuin yksin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Aqela
Woaaah mää niin rakastaisin tollasta, menisin istumaan torille ja vaan tarkkailisin ihmisiä ensiks aamusella aamutorilla ja sitten menisin torkan kauppoihin kattelemaan ja tarkkailemaan.:love:
Pankkiin ei pääsis kun sinne pääsee vaan jos varaa ajan:cautious:
Pitää soittaa ja varata nordeaan aika ja mennä sinne sukkahousut päässä:LOL::ninja:
Mä meen ostarille kyyläämään. :geek:
 

Yhteistyössä