Se taitaa olla se yleisempi tapaMä olen vain juonut saunassa.
Se taitaa olla se yleisempi tapaMä olen vain juonut saunassa.
JooSe taitaa olla se yleisempi tapa
Toi ois ihanaa
Oliko juhannussauna?Pahvilautaselta söin joskus saunassa nakkeja ja lihapullia
Ei kiitos, pärjään ilmanOlihan se. Setä oli vaan vähän turhan pervo jopa mulle. Tai turhan vanha ollakseen niin pervo. Tai jotain...
Yhteystiedot saa jos haluaa!
Mun piti vastata sulle tohon sulle jotain, mutta unohin mitä ja huomenta
Emmä muista, oisko ollu Nänni
Ei...tai emmä muista enää.Oliko juhannussauna?
Joko arvaat mitä?Nina on etunimi, joko arvaat?
Niinhän se tarina kertoo, että kun näit ruokanimiä niinku parmankinkku, feta yms suojattiin niin suomenkin piti saada omansa.
Nyt mä luulen, että ei kannata kysyä jos ei halua tietää vastausta.Ai kuinka pervo setä oli?
Ai kuinka pervo setä oli?
Mä luin että vaginaa.Ei miusta kyllä koskaan tule täyttä vegaania toi täytetty possu oli vaan niin herkkua,että sitä tekis mieli lisää vaan ja samoin ne perunat ja ja olliivi& hässäkkä
Mut oikein hyvä sekasyöjä oon
OkNo se pumppuhyypiö innostui kyseisen sedän lempipuuhasta.
Ei miusta kyllä koskaan tule täyttä vegaania toi täytetty possu oli vaan niin herkkua,että sitä tekis mieli lisää vaan ja samoin ne perunat ja ja olliivi& hässäkkä
Joko arvaat mitä?
Enhän mä voi mitään arvata kun en muista enää mistä oli puhe?
Mä luin että vaginaa.
Ei tietenkään tarvia,jos ei haluu olla täysin vegaani. Kyllähän mä tykkään pongata ja kokeilla uusia vegaanisia tuotteita ja osa onkin ruokavaliossa ja joitakin taas en enää käytä 1 kerran jälkeen.Mutta välillätuo possu,kana & kala maistuu.Ja miksi edes pitäisi?
Kai kaikista fiksuinta ois, että ihmiset metsästäisivät ja söisivät vapaana laiduntavaa riistaa ja niistä niitä heikkokuntoisemipia yksilöitä. Ja niitä jotka jäävät vaikka auton alle.
Tehotuotanto toki on jotain minkä hyödyntämistä voisi harkita vähentävänsä.
Rouvakulta taitaa ny unohtaa mittakaavan?Ja miksi edes pitäisi?
Kai kaikista fiksuinta ois, että ihmiset metsästäisivät ja söisivät vapaana laiduntavaa riistaa ja niistä niitä heikkokuntoisemipia yksilöitä. Ja niitä jotka jäävät vaikka auton alle.
Tehotuotanto toki on jotain minkä hyödyntämistä voisi harkita vähentävänsä.
Joo mut ne herneetkin tuottaa tehomaatalous.Eeeeei, eijei, enhän mä tarkoittanut, että ainoastaan vapaana kasvatettua riistaa syötäisiin.
Vaan että jos oltaisiin valmiit maksamaan vaikka kymmenen prosenttia enemmän hieman "eläinystävällisemmästä" lihasta ja osa korvattaisiin kasviproteiineilla niin lopputuloshan ois aikalailla hyvä.
Niikin vaikka hernekeitto. Eihän siinäkään lihaa oo kuin nimeksi ja hyvää se silti on!
No meillä ainakin osa tuotteista, lisäaineettomat ja viljattomat ja maisittomat tuotteet on sen verran kalliimpia kuin ns perustuotteet & sitten jauheliha ja muu maustamaton liha,ettei paljoo kallimpaa oo mahollista ostaa. Soija ehkä on ainut ja mahdolisesti herne joka sopii miehelle kasvisproteiinista,no papuja joskus. Soijakin on kysymysmerkki sopiiko vai ei. Joo hernekeitto on kyllä hyvää.Eeeeei, eijei, enhän mä tarkoittanut, että ainoastaan vapaana kasvatettua riistaa syötäisiin.
Vaan että jos oltaisiin valmiit maksamaan vaikka kymmenen prosenttia enemmän hieman "eläinystävällisemmästä" lihasta ja osa korvattaisiin kasviproteiineilla niin lopputuloshan ois aikalailla hyvä.
Niikin vaikka hernekeitto. Eihän siinäkään lihaa oo kuin nimeksi ja hyvää se silti on!