Aqela
Mä en koskaan.En mäkään muulloin käytä kuin saunoessa ja uidessa.
Mä en koskaan.En mäkään muulloin käytä kuin saunoessa ja uidessa.
En miekään yrittänyt käyttää mut menkkakivut pahenee.Mä en tykkää siitä.
Joka paikka?Sitten on joka paikka veressä.
Miehet ja autotOn nuo miehet.. Aina auton ympärillä hääräämässä. Nytki tuolla pihalla.
Lauteet, lattiat..Joka paikka?
Ei kait sitä ny n i i n hirveesti tartte liikkua?
Yleensä yhden paikan sotkeminen riittää, mut mä tosin olen tämmöinen laiskimus.
Saunaan minäkin menisin jos menkoista kärsisin.
Mut en o koskaan menkoista kärsiny, minä nautin niistä.
Sitten on joka paikka veressä.
Lauteet, lattiat, seinät, katto, matto, pöytä, kiuas, sänky, auto, kissa, savupiippu, kirjahylly.....
Kierukan kanssa voi kuulema tulla tulehus, niin siksi eihhhh...voihhhh...käyttäähhh...hh..h.Tampooni! Ilman niitä elämä ois hanurista.
Mä oon kattonu jonkun verran kattonu minioneja mut jotenkin en niihin päässy kiinni, se konsepti niissä ei iskeny.Illalla jäden kans klo 21 Minions tv5
Saunaan minäkin menisin jos menkoista kärsisin.
Mut en o koskaan menkoista kärsiny.
Saunaan voin laittaa sillon kun on loppusuora menossa mut muuten ne ei sovi mulle yhtään, tosi epämukava.Tampooni! Ilman niitä elämä ois hanurista.
Minionit on yks hauskimmista animaatioistaMä oon kattonu jonkun verran kattonu minioneja mut jotenkin en niihin päässy kiinni, se konsepti niissä ei iskeny.
Kesken Orkun kirjottaa sä oot kone!Kierukan kanssa voi kuulema tulla tulehus, niin siksi eihhhh...voihhhh...käyttäähhh...hh..h.
Voi olla että oon luovuttanu liian aikasin kattelun, en oo yhtään kattonut siis loppuun asti.Minionit on yks hauskimmista animaatioista
Kesken Orkun kirjottaa sä oot kone!
Eikös ompelukone kirjoiteta yhteen?Kesken Orkun tässä kirjottelen ja edessä jyystää ompelu kone!
Jaa-a, riippuu tilanteestaEikös ompelukone kirjoiteta yhteen?
Tuossa tilanteessa olis kyllä mielenkiintoiset perversiot meneilläänEikös ompelukone kirjoiteta yhteen?
Kuulostaa ihanaltaNo niin.
*nauttii ansaittua rypälejuomalasillista*
Kaikki valmiina! Grilli sytytyskunnossa, pihvit lämpeämässä, saunalla vettä ja kiukaan allakin puut niin että senkän tuikkaa tuleen.
Mitäs herkkuja söit? Menikö monta munaa?Mä.
En.
Syö.
Ennää.
Ikinä.
*örp*