Tulevaisuus Suomessa?

Mietin, minkälainen tulevaisuus pian on? Eikö ne itse tajua ette me emme pidä heistä juuri käyttäytimisen takia, syy ei ole minkä värisiä he ovat. On tietysti hulluja suomalaisiakin pilveim pimein, hyvä esimerkki että mun tokalle lapselle rikottu koulussa polkupyörä jo 3s krt 2 vkon aikana, eilen joku hullu partamies näytti mulle jatkuvasti kun olin auton kanssa tiellä keskisormen ja on näitä....Mutta se pirun väkivalta ottaa päähän. Minulle sen kaltaiset ihmiset FB:ssä uhkailevat tappaa minut kun en vasta :LOL:...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Turvapaikanhakija-hakkasi-naistyontekijan-Kauhavan-vastaanottokeskuksessa-uhrille-vaikea?fbclid=IwAR1TRT6WSjWRSERidnLcfFGav-Cxknjub3K-xsU-BsJJe5xi1lNTALH2hAw

Älä hyväksy FB:ssä kavereiksesi kaikenmaailman ukkoja. Miksi teet niin?
Siis minulle näitä kaveripyyntöä viime aikoina tulee jatkuvasti, mulla koko mesenger myös sekaisin, hyväksyin muutamat, mutta eilen tuli yli 800 kaveripyyntöä taas :LOL: mä rehellisesti en jaksa edes selailla enää, ihmettelen vaan miksi hemmettissä ne menee ne kaveripyynnöt nykyään myös mesengeriin, mun pakko selailla ja selailla että löydän kenen kanssa oli kirjoitettu viimeks...En ole mikään rasisti jos joku halua olla Fb kaveri, mutta huvittaa ja vihastuttaa, kun saan tappouhkauksia siksi kun en kerkee sanoa edes Hi...rehellisesti en edes jaksanut vastata, enkä jaksa, eikä aika yhtään ole.

vierailija
Niin makaa kuin petaa, kun hyväksyy kaveriksi paljon ihmisiä joita ei tunne,postaa ökyostoistaan julkisesti niin aivan varmasti saa peräänsä myös sekopäitä jotka ovat joko vailla rahaa tai muuten hulluja tai rikollisia.

Yhteistyössä