Vinkkinä Canada Goose ja aito vielä super halvalla!

Montebello, samanlainen takki kuin minulla joka oli lehdessä :LOL:. No joo mutta rakastan tätä mallia, kun juuri sopiiva autoilua varten talveksi. Nyt vain 500,- voi sanoa puoleen hintaan :censored:! Eilen kävin Raisiossa paikan päällä, siellä näitä ei ollut mutta saimme tilattua 4kpl eri värisiä XS kokoa, vaikka lihonnut yllätys edelleen XS menee :LOL: (dieetti kuurilla olen jo). Katsoin enää on Jade Xxs ja Xs sekä tummanpunainen Xxs. Jos täältä superlaihoja ei löydy niin Xxs sopii 12-15v lapsille (y), meillä näitä nyt jo 9kpl, punainen vaan lähtee myyntiin kun on S koko ja eilen sain monta Xs ostettua. Pikkasen tulin shokkiin, kun Outdooressa kerrottu minulle että Canada Goose poistu kokonaan Suomesta, ko merkki enää ei anna jälleenmyynti luvan kenelle, he haluavat omat liikkeet ja hinnat lentää ens vuonna taas korkeaksi...:eek:
https://scandinavianoutdoor.fi/canada-goose/vaatteet/takit/talvi-ja-untuvatakit/montebello-parka/

Eikö sulla ole autossa lämmitintä jos joudut toppatakki päällä ajamaan?
En mä talvella pysty ilman takkia edes autossa olla :ROFLMAO: vaikka kuinka olisi lämmintä sisällä, kun näen ikkunasta lunta, tulee etukäteen kylmä.

Mutta tässä on vinkki, kun näitä ei saa ikinä mistään tarjouksessa! Nyt tilannetta pitää käyttää hyväksi kun kerrankin halvalla saa :)

9 kappaletta tollasia riepuja?? No, voihan noilla vaikka pestä lattioita.
Joo, eri värisiä tietysti. Mä rakastan tätä mallia yli kaiken ja harmittaa kun heille ei edes ole tulossa mitään vastaava. Kun taas pitkät takit ärsyttää mua, kun on lyhyt helppoa olla autossa, kauppakeskuksessa ja missä vaan oikeasti, ei tarvitse riisua mitään pois...

vierailija
Ihan kivan näköinen, mutta en pysty käyttämään untuvaa ja turkista, ne ahdistaa mua koska ne on eläintä minkä kasvu- ja kynintäolosuhteista en tiedä.

En kuitenkaan ole vegaani, mutta selvitän mistä nahkat ja vaatteet ja syömäni ruoka tulee.

No joka tapauksessa tuo takki on mulle liian kallis, talvitakkibudjetti max 100e, sitäpaitsi 5 vuotta vanha on ihan hyvä vielä.

vierailija
Joo, eri värisiä tietysti. Mä rakastan tätä mallia yli kaiken ja harmittaa kun heille ei edes ole tulossa mitään vastaava. Kun taas pitkät takit ärsyttää mua, kun on lyhyt helppoa olla autossa, kauppakeskuksessa ja missä vaan oikeasti, ei tarvitse riisua mitään pois...
Mitä sää niin monella teet? Eiks ne vanhat ole enää hyviä vai miksi pitää ostaa uusia? Luulis tuon hintaisen takin kestävän 10 vuotta!

Ootko koskaan ottanut selvää miten noihin Canada Gooseihin saadaan se "hieno" karvakaulus? Vaiko eikö vaan kiinnosta?
Tiedän. Mutta tiedätkö, kuinka paljon joulun aikana heitetään roskiin kinkkua tai päivittäin maksamakkaraa? Canada Goose on pienempi paha. Sekä se sentään kestää ja voi kiertää. Itse en syö possunliha enkä maksaa...Mutta punainen lihaa, kala ja kana valitettavasti syön.

Lisäys ihmettelen miksi näitä edelleen ei valmistetaan kulutuksen mukaan. Tarkoitan, kinkkua sekä maksaa...takit voivat lapset käyttää sentään vielä tulevaisuudessa, eikä tarvitse joka vuos miettiä uuttaa muovista krääsää. Maailma olisi pelastettu jos kaikki olisivat ostaneet sellaisia takkeja ja ne olisi tosissaan käyttössä monta vuotta, samalla tavalla merkkilaukut, näissä on myös se plussaa että harvaa jaksa heittää roskikseen vaikka LV laukun ja taas perus HM, Zarat ym ne lentää aina roskikseen. Tiedän että takki on kallis mutta laskee jos vaikka käytät sen 8 vuotta ja sitten myyt eteenpäin, takin hinnaksi tulee olemaan 5,- eur per kk.

Viimeksi muokattu:
Olisin mustan (yllätys) ostanut
Musta on kivaa, mutta myös Jade aika hauska, sekä tummanpunainen näyttää kivalta, se oli muutenkin viime vuonna trendiväri taas... :). Mulla ei yhtään musta ole, vaan, Jade, 2kpl punainen, vihreä, harmaa, 2kpl liila, sand tai navy (tummansininen siis), tummanpunainen. Mutta tosissaan yks punainen pakko myydä kun on S, yllättävän iso se on S koolle. Miksi 2kpl kun lapset käyttää kans.

r0s
Ne on kuule feikit :), mä en tue riikollisuutta enkä ota edes ilmaiseksi. Olkaa varovaisia kun ostatte netistä, hinta voi tuntua hyvältä, mutta maksat loppujen lopuksi ylihinnan feikkistä ja laatu pahempi kuin HM tavaroissa.
Nyt kannattanee hieman varoa sanojaan.

Ensinnäkin sä käytät nyt tätä palstaa myydäksesi oman ylijäämäostoksesi. Se on kiellettyä säännöissä. Ja toisekseen väität toisen liikkeen tuotteita väärennökseksi.

Ne on kuule feikit :), mä en tue riikollisuutta enkä ota edes ilmaiseksi. Olkaa varovaisia kun ostatte netistä, hinta voi tuntua hyvältä, mutta maksat loppujen lopuksi ylihinnan feikkistä ja laatu pahempi kuin HM tavaroissa.

Eivät ole mitään feikkejä. Normialennus. Laatumyyjä: kts. linkin sivun alareuna, joka on tällanen.

Yhteistyössä