V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitäkää mua käsistä kiinni Palstapersu ja Latimeria, jännittää niin että tärisen!
T. Persunainen
Toivottavasti osaatte uidaTuleeko tuosta bussikuskista nyt pääministeri![]()
Onko ne joskus pitänyt jonkun vaalilupauksensaNo Rinne lupasi perua aktiivimallin jos on pääministeripuolue. ja taisi myös luvata nostaa eläkkeitä. Katsotaan pitääkö vaalilupauksensa![]()
Ihanaa, rajat tulevat jatkossakin pysymään auki![]()
Tirahtiko tippa pikkareihin jopa?Pitäkää mua käsistä kiinni Palstapersu ja Latimeria, jännittää niin että tärisen!
T. Persunainen
Seli seli. Mitä mä sanoin jo aiemmin. Ei persut juhli näissä vaaleissa.
Buahhahhaa
Kuka se on?Jee Palstapersukin juhlii meijän kanssa![]()
???? Hopee ei oo häpee myöskään persuilleJa niin varmistui täydellinen päivä. Suomen naisleijonille MM-kultaa
Persut ovat vain haitallista maahanmuuttoa vastaan. Sen sijaan muut puolueet kannattavat haitallista maahanmuuttoa."Tynkkynen kertoo toivovansa maahanmuuttajiksi turvapaikanhakijoiden sijaan esimerkiksi opiskelijoita ja korkeasti koulutettuja ihmisiä."
Ai se ei ole maahanmuuttoa vastaan, exit only ja sitä rataa, vaan toivoo bättre-pakolaisia naapuristoon.
"Tynkkynen kertoo toivovansa maahanmuuttajiksi turvapaikanhakijoiden sijaan esimerkiksi opiskelijoita ja korkeasti koulutettuja ihmisiä."
Ai se ei ole maahanmuuttoa vastaan, exit only ja sitä rataa, vaan toivoo bättre-pakolaisia naapuristoon.