Neiti Jaxuhali ja vihervassariystävänsä. Mitä suunnitelmia teillä on sen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Latimeria

Tunnettu jäsen
01.03.2018
5 439
1 468
113
..., kun Suomi on äänestetty takaisin suomalaisille?

Teille nimittäin tulee aikalailla lunta takkiin, vai pitäis ehkä sanoa mekkoon. :sneaky: :LOL::LOL:

Aahh, kyllä nyt jo on niin mmm-mahhtavat fiilikset :):) :love::love::love:

Ootko sä sama tyyppi kuin KalaMies?

En takuulla ole, mutta fiksuksi mieheksi olen hänet todennut. Hänkin mm. haluaa Suomen takaisin suomalaisille (y)

Ja muutenkin samanmielisiä tunnutaan olevan. Eli voitais lähteä vaikka kalaan ja maailmaa parantelemaan :D

Mutta jaxuhalit sulle, jos olet nainen. Ja jos mies, niin sellainen reipas jaxuläimäytys olkapäähän. Koettakaahan kestää tulevissa muutosten tuulissa ;)

Voi, mun elämä ei muutu miksikään. Odottelen innolla sitä hetkeä kun teille vihdoin valkenee kuinka maailma toimii, persut on vallassa ja mikään ei muuttunutkaan.

Voi, mun elämä ei muutu miksikään. Odottelen innolla sitä hetkeä kun teille vihdoin valkenee kuinka maailma toimii, persut on vallassa ja mikään ei muuttunutkaan.

Kummallista, jotkut ovat väittäneet että Italiassa, Puolassa ja Unkarissa olisivat asiat muuttuneet. Onneksi sinä rauhoitat tilanteen ja kerrot, että kaikki on ihan niin kuin ennenkin :cool:

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ja kuinkas paljon italian hallituksessa on oikeistolaisia?

Kummallinen kysymys, mikäli halusit verrata tilannetta Suomen persuihin. Persut ei ole oikeistolainen, vaan arvokonservatiivinen keskustalainen puolue - jopa ihan Helsingin Sanomienkin arvioimana.
Oikeistolaisuus vs. vasemmistolaisuus määritellään puolueen talouspolitiikan mukaan.

8e62b85a713b4ee688cb4f3e2b6d6e55.jpg

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis

Yhteistyössä