Onko se kuitenkin sellainen selvästi nähtävä vai ihan haamu? Toivotaan parasta!Mä tein taas päiväpisusta apteekin herkän ja pc, apteekin herkässä taas vaan hailura viiva. Ei ainakaan vahvempi mitä on ollut..
Vatsaa ja selkää juilii. Mahtokoos tää nyt olla tässä vaikka aivan selvän viivan sain jo keskiviikkona apteekin herkkään...
Kyllä sen näkee No ei auta ku oottaa ja toivooOnko se kuitenkin sellainen selvästi nähtävä vai ihan haamu? Toivotaan parasta!
Mä laitoin sulle viestin!Ihanasti tullut porukkaa lisää!
Mun on jotenki tosi hankala kirjotella tänne voisin perustaa sen fb ryhmän ja lisätä ketkä haluaa tulla, laittakaa mulle täällä vaikka nimenne ja jokin millä tunnistan profiilikuvanne yv:nä niin lisään kaveriksi ja ryhmään.
Mä laitoin myös viestin!Ihanasti tullut porukkaa lisää!
Mun on jotenki tosi hankala kirjotella tänne voisin perustaa sen fb ryhmän ja lisätä ketkä haluaa tulla, laittakaa mulle täällä vaikka nimenne ja jokin millä tunnistan profiilikuvanne yv:nä niin lisään kaveriksi ja ryhmään.
Minä myösIhanasti tullut porukkaa lisää!
Mä laitoin myös viestin sulle!Ihanasti tullut porukkaa lisää!
Mun rfsut näyttää ihan samalta. Muut testit kirkasta viivaa, mut rfsu tulee hitaasti perässä.@PiKKuiNeN- mä laitoin viestiä myös!
...vaikka siis nää mun testit on tämän näköisiä:
https://aijaa.com/M4yGDw
(Välissä yks erilainen on apteekin)
Ihanasti tullut porukkaa lisää!
Uskaltaisinkohan tänne jo kirjoitella. Plussasin jo viikko sitten pe 22. päivä ja laskettu aika pitäisi olla 3.12. Tänään pitäisi olla 5+4 kasassa. Testejä olen tehnyt aivan tuhottomasti ja kaksi digiäkin. Keskiviikkona näytti vielä 2-3 viikkoa ja tänään uskalsin tehdä uuden, joka näytti 3+.
Takana yritystä 1,5 vuotta ja melko lailla vuosi sitten todettiin ultrassa keskenmeno rv 12 (oli mennyt kesken jo paaaaljon aiemmin). Sen jälkeen armotonta yritystä ja hoitojakin takana yksityisellä jo hyvä määrä ja pelko uudesta keskenmenosta on kova.
Huomenna menen jo ensimmäiseen ultraan, joten huomenna sitten näkee, jos joudun heti poistumaan tästä iloisesta joukosta.
Ultrassa käyty joo ja eihän siellä näkynyt muuta kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi ja gyne oli näkevinään jonkin tihentymän ruskuaispussin kyljessä. Mutta ainakin sai selvyyden sille, että on oikeassa paikassa eikä pitäisi olla tuulimuna.Kerro heti miten meni! Mulla plussa tuli 20.3 ja ultraan mentäis jo tällä viikolla! Mielenkiinnolla odotan että näkyykö siellä mitään! Meinaan vain että rv6-7 syke pitäisi näkyä ja tässä vasta ollaan 4+5 tai sitten jos tärppi aiemmi käyny nii5+5!
Ultrassa käyty joo ja eihän siellä näkynyt muuta kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi ja gyne oli näkevinään jonkin tihentymän ruskuaispussin kyljessä. Mutta ainakin sai selvyyden sille, että on oikeassa paikassa eikä pitäisi olla tuulimuna.
Gynen mukaan näkymä vastasi täysin viikkoja ja sanoi, että ei tässä vaiheessa sitä alkiota yleensä kuulu nähdäkään, kun itse jo siitä huolestuin.
Menen uusintaultraan sitten vielä viikon päästä kuten alunperin oli suunniteltukin, mutta tuli tämä aivopieru, että pakko nähdä onko kaikki ok.
En tiedä missä vaiheessa aikaisintaan olisi näkynyt, mutta testasin vasta eilen aamulla toisella digillä. Vielä viime ke näytti 2-3, jolloin oli dpo 21 ja sunnuntaina näytti sitten 3+ dpo 25.Millon plussasit 3+ digillä? Mulla pitäisi vaihtua se vasta ke aamuksi.
Täällä oireet vähän aaltoilevia, aamuisin lieviä ja vahvistuvat iltaa kohden. Lauantaina jo väänsin miehelle itkua, että kesken meni tämäkin, kun tissituntemukset olivat aamun poissa.Hei kyselisin mimmosia oireta kenelläkin on? Itselläni tosiaan epäselvää menenkö 4+5 vai 5+5 koska kierto on ollut sekava ja plussaa näytti jo 3+0 mukamas. Neuvolatätikin ihmetteli. Vatsajuilimiset on tuttuja sekä tissit hieman arat. Sekä aamuisin bussissa etova olo mutta menee ohi!
Hyppään mukaan kun käyn ultran! Pistän sitten viestiä jos on joulukuussa laskettu. Voipi olla marraskuun beibs myös!Fb ryhmää ei löydä ja näe kuin jäsenet joten se on salainen ja vain kaksplussalaisille. Eli ihan turvallisin mielin tulkaa mukaan
Erittäin varovaisin mielin liityn tänne mukaan. Meille tehty PAS luonnonkiertoon 15.3., ensimmäisen plussatestin tein 23.3. ja LA sijoittuisi ilmeisesti 2.12. päivään.
HCG-arvot mulla verestä mitattuna kuitenkin ovat tällä hetkellä liian matalat ja eivät ole tuplaantuneet ihan odotetussa tahdissa, joten epäilys tuulimunasta on olemassa. Meillä on lapsettomuutta noin 3 vuotta takana ja tämä oli ensimmäinen alkion siirto, joka tehtiin.
Tällä hetkellä mennään siis 5+1 ja huomenna menen ultraan, toivottavasti löytyisi raskaus oikeasta paikasta. Vielä en uskalla fb-ryhmään liittyä, mutta mielelläni liittyisin vähän myöhemmin, kunhan päästän (jos päästään) hieman varmemmille viikoille.