Puolustan totuutta.Oletko sä putinin ja Trumpin tukija? Miksi puolustelet niitä?
Voi ei. Olen pettynytPuolustan totuutta.
Ei totuus ole se. Trump teki yhteistyötä.Puolustan totuutta.
Sulla on turvallinen olo foliohatun sisällä?Voi ei. Olen pettynyt
Siis sä olet se entinen harmaa Trumpin nuoleskelija
Siis nyt siellä valehdellaan, kyllä kaikki sen vehkeilyymmärtää neukkulan suuntaan(kin)
Muller on itse sanonut, että todisteita ei löydy. Case closed.Ei totuus ole se. Trump teki yhteistyötä.
.
Mutta kun suvakit eivät usko mitä näkevät, vaan näkevät mihin uskovat...Muller on itse sanonut, että todisteita ei löydy. Case closed.
Meanwhile in Rasmus:Suvakit hei! Trump on presidenttinä vielä seuraavat kuusi vuotta. Koittakaa kestää.
PöhMuller on itse sanonut, että todisteita ei löydy. Case closed.
venäjän demonisointi..salli mun nauraa. Millä planeetalla sinäkin mahdat elää??Olisiko aika myöntää ettei muukaan venäjän demonisointi pitänyt paikkaansa?
Varmasti, koska on vain pieni soijakauppias.Ei totuus ole se. Trump teki yhteistyötä.
.
Laura Saarikoski myönsi sen HS:ssa. Voi vain kuvitella mitkä itkupotkuraivarit se saa aikaan suvakeissa.Tämä sinetöi Trumpin seuraavan kauden.
Olisi turvallinen olo jos tuo narsistinen psykopaatti olisi teljettynä pyöreään pehmeään huoneeseenSulla on turvallinen olo foliohatun sisällä?
Jotenkin surullista miten jotkut jaksavat vuodesta toiseen tuhlata energiaansa vihaamaan toisen maan presidenttiä. Senkin ajan voisi käyttää johonkin hyödylliseen.Jotenkin herttaista, miten nuoret höpsöt naiset palvovat tuhansien kilometrien päässä olevaa naisiakin kohtaan halveksuntaa osoittanutta ja naisia ahdistellutta oranssia setämiestä
Ei Trump ole välttis itse tuohon sekaantunutkaan, ei taida riittää älli, mutta joku muu ehkä on ja ainakin naapurimme "arvovaltaiset" toimijat.
Ei tullut, eikä tule.Olisipa Hillarysta tullut pressa
Niinpä. Aatu H:takin miljoonat rakasti. Ja yhä edelleenJotenkin surullista miten jotkut jaksavat vuodesta toiseen tuhlata energiaansa vihaamaan toisen maan presidenttiä. Senkin ajan voisi käyttää johonkin hyödylliseen.