Soitin Naistenklinikalle ja pääsen ylimääräiseen tarkastukseen 27.3. Huomenna käyn verikokeessa ja ultra ke. Hienoa, saadaan tietää, onko kaikki raskausaines pois. Mullahan se toinen hoito ei aiheuttanut mitään supistuksia eikä vuotoja!
Mä oon olu ihan paniikissa noiden lääkkeiden kanssa. Saatiin ne viel viime vuoden lääkekattoon halvalla joten ovat kuin aarteita. Jääkaapissa kasvatusaineet odottaneet koht 4kk! ja progrenlaatiikkoa katsellut viikottain et olihan se huoneenlämmössä. Onneks saan pistää tuon ennen viikon lomamatkaa. en tiä miten sen ois saanu käsimatkatavaroissa kuljetettua... Lääkärintodistuksella?Mulla oli 2. hoito erikoispitkällä kaavalla, ja pistin 3 procrenia 3kk aikana (vai olikohan 20 päivää yhden vaikutusaika..), sitten vielä jatkettiin pari viikkoo synarelalla joulutauon yli. Muistaakseni aineet piti sekottaa jotenkin siinä ruiskussa ja sitä vähän hermoilin kalliin piikin kans, mut helposti se kuitenkin kävi. Muuten ei mainittavampia sivuvaikutuksia, paitsi pää oli usein kipee, eikä siihen auttanu oikein mikään särkylääke.
Meillä suositeltiin yhtä kiertoa väliin ennen seuraavaa. Kropankin jaksamisen takia..mutta käytäntöjä lienee useita -@AuroraK mulla yleensä 28-29pvää on kierrot, eli nyt on kp 24 jotenka ajallaan tää tuhruvuoto siis on, mulla saattaa se myooma nimittäin tän aiheuttaa. Joissain kierroissa alkanut menkat suoraan joissain taas ollut tätä tuhrua 2-3 pvääkin ennen kunnon vuotoa.
Mutta kyllä olo on niin menkkainen, koko pvän särkenyt jo päätä ja vähän tehnyt huonoakin (joka mulla liittyy menkkojen alkamiseen, tosin sen voi sekottaa raskausoireeksi ja sen tempun mun pää tehnyt mulle useammin kun kerran...). Ja myös tuhruvuoto vähän lisääntynyt, limakalvot kuivat että kyllä se tässä oli tämä siirto.
Mutta nuo sun oireet voi hyvinkin viitata raskauteen, väsymys, pahoinvointi. Pidän peukkuja!
Osaisko joku ennalta vähän avata sitä että mitenkä nopeasti yleensä uuteen hoitoon voi edes lähteä? Tietysti on nuo jonoajat sun muut mutta noin kierrollisessa mielessä?
Kiitos @Domi Julkisella käytettiin aina samaa stimulaatiolääkettä, joten se vaihdettiin. Sen ansiosta follikkelit kasvoivat maltillisemmin ja stimulaatiosta saatiin pari päivää pidempi. Lisäksi tukilääkityksenä on terolutin lisäksi kortisoni, Primaspan ja ovitrellea. Eilen mieltä lannisti, et pari jatkoviljelyyn jäänyttä päätyi roskiin. Ihan hirveän vaikea taas uskoa onnistumiseen ja se ahdistaa...Päivitin tuon listan nyt viellä teille.. Mutta joku muu voisi tosiaan ottaa vähitellen kopin sen päivittelystä Ja se ei siis todellakaan ole vaikeaa, olen itse kaikkea muuta kun tietokonenero..Nappaa vaan tuota "vastaa" kohtaa ja lista tulee omaan kirjoituskenttään.. muistaa poistaa alusta ja lopusta (QUOTE) tekstirimpsut, näin pysyy listan muoto samana, sit vaan muokkaa sinne muutokset.. Koneella siis ainakin tosi iisi, kännykällä en ole yrittänyt koska inhoon muutenkin tehdä mitään luurilla..
Tsemppiä kaikille kevääseen (jos se nyt joskus tulee, täällä on taas satunut lunta/räntää)
@Jantzu sulle erikois onnenhiput nyt piinaan josko tämä olisi pitkämatkalaisten kevät ja tekin pääsisitte viimein "toiselle puolelle". Tehtiinkö teillä nyt yksityisellä mitä eritavalla?
Pahoittelut vuodosta. Kuinka kovasti sulla vuotaa?@Domi mä voisin ehkä yrittää ellei nyt joku pidempään palstaillut halua alkaa päivittämään.
En silti lupaa että osaan.
Vuoto alkoi tänä aamuna eli piinapäivät päättyi mun osalta tähän. Syön terolutit kuitenkin huomiseen ja teen testin vaikka tottakai vastaus on selvä ja sitten saa lopettaa nekin.
Eniten pelkään sitä että munasolut on niin huonot ettei niillä koskaan voi edes raskaaksi tulla..