Mistä jotakin etätyötä? Vaikkapa osa-aikaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisätienestiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisätienestiä

Vieras
Siis jotakin mitä voisi tehdä täysin kotona ja vaikkapa omalla tietokoneella. Työajat saisi valita itse. Se vain, että mitään koodaamista tms. en osaa.

Teen tällä hetkellä kokopäiväistä kaksivuorotyötä, mutta lisätienestit olisi tarpeen koska osa palkastani menee ulosottoon. Toki menisi osa-aikaisesta työstäkin ulosottoon, mutta käteen jäisi enemmän rahaa ja velat lyhenisi nopeammin. Mä kun haluan niistä eroon enkä ole sellainen kuin jotkut, että ei mennä töihin koskaan ja jätetään velat maksamatta.

Olen katsonut myös osa-aikaisia henkilökohtaisen avustajan töitä, mutta ne mitä täällä on nyt auki ei sovi aikataulullisesti mun vakityöhön.

Ei, neropatit voi jättää huoraamisen ehdottamisen työksi. Mä en ole mikään huora ja seksiä en myy. Kuvottava ajatus. Ääliöt aina täällä tarjoaa tuota kun joku kyselee vinkkejä lisätienesteihin.

Seksin myymistä ehdottavat voivat mennä myymään itseään jos noin vähän arvostavat itseään. Niin ääliömäistä ehdottaa seksin myymistä.

Vinkkejä etätyöstä kaipaan mäkin koska lisää tuloja pitäisi saada osa-aikaisen työn takia.

Hiukan hankala on antaa vinkkejä jos ei voi kertoa omaa osaamistaan ollenkaan. Mitä ilmeisimmin sitä ei mahdottomasti olekaan joten pakon edessä ota sivutoimeksi vaikka *@##%#!*!! lehtimyyjän duuni. Saa silläkin jotain.

Oleellisin asiahan on, mitä sä osaat? Mikä koulutus sulla on ja millaista työkokemusta? Päätyösi vuoksi sun pitäisi pystyä itse sanelemaan toisen työsi työajat, mikä tietenkin hankaloittaa asiaa. Mieti, millaisia hommia voisit tehdä freelancerina, koska useimmitenhan työnantaja päättää, milloin hän tarvitsee työntekijää eikä toisinpäin.

Aika vähissä taitaa olla.
Helpommin löydät esim. lehdenjakajan hommia. Niitä tehdään aamuyöstä, joten ei häiritse siinä määrin muita töitä. Ja mainosten jakajat saavat (ainakin jossain) itse päättää, mihin aikaan jakavat.

Opettele tekemään jotain pikkujuttuja mistä joku maksaa sulle.

Korjaa rikkimennyt vetoketju. Kunnosta fillari. Hio ja maalaa uusiksi tuoli. Tee päivällistä silleen että voit tarjota annoksen naapurin yksinäiselle rouvalle/herrallekin euron voitolla.

:laugh: Sanotaanko näin, että jos etätyön etsintäsi alkaa aloituksen tekemisellä kaksplussalle ilman mitään tietoja osaamisestasi, niin kannattaa unohtaa koko idea saman tien.

Muakon kiinnostaisi etätyö, jota voisi tehdä kotoa käsin.

Onko mahdollista esim olla vastaamassa asiantuntijana jossain chatissa.

Tottakai, jos oikeasti on asiantuntija. Mutta silloin sitä työtä on muutenkin tarjolla enemmän kuin ehtii tehdä, eikä työpaikkaa tarvitse etsiä vaan sinne kutsutaan/pyydetään. ;)
"Kokemusasiantuntijan" tehtäviä on tarjolla vain maahanmuuttajille ja muille ongelmaisille.

http://www.ksshp.fi/fi-FI/Ammattilaiselle/Perusterveydenhuollon_yksikko/Kokemusasiantuntijatoiminta

Yhteistyössä