Heippa pitkästä aikaa!
Pahoittelut kaikille tähän keskusteluun liittyneille, on ihan älyttömän kurjaa että tienne tänne teidät toi.
Ja onnitteluja sekä kaiken maailman tarrasukkia ja tähtipölyjä ihanien plussien saajille, toivon sydämeni pohjasta että nämä plussanne saatte kääröinä syliin asti!
Tällä rintamalla ei mitään uutta. Juuri eilen käynnistyi 4.kierto. Raskautumisen tarve on suuri. Vauvan kaipuu valtava. Joka kierrosta olen haamut saanut, mutta kiinnittymisessä on jotain häikkää. Epäilen estrogeenivajetta. Ettei limis oo tarpeeks vahva. Menkatkin kestää sen 8vrk, eka päivä tuhrua sit 2. päivän vuotoryöpsähdyksen jälkeen tiputtelee 5 vrk. Ja välivuotojakin on alkanut tulemaan. Viimeisessä kierrossa mulla palas migreeni kuvioihin, ennen ovista viikon migreeni putki, että ehkäpä se estrogeenitaso hissukseen normalisoituu. Cbn tuplahormoni digiovistesti käytössä oli, eikä se ole näyttänyt lainkaan korkean hedelmällisyyden päiviä, mikä puhuu sen estrovajauksen puolesta kyllä. Oviksen näytti hienosti silti. Mä oon nyt ottanu käyttöön ubikinonin, foolihapon ja mammavitskut. Tohon limiksen kasvatteluun toki vois koittaa vielä jotain, mutta mä uskon että se nyt näin vanhemmalta naiselta vaan kestää kauemmin toipua keskenmenosta. Tällä tarkoitan siis hormonitoimintaa. Sen puolesta puhuu myös se, että kkmn jälkeen vain itse tyhjennyskierrossa mulla oli selkeä semmonen "halutuskausi". Sen jälkeen koko sekstailussa ei oo ollut intoa. Ei himoja, ei haluja, ei kiihottumista. Kuiva alapää ja innoton mieli.
Jotenkin tässä koko raskautumisen yrityksessä kulminoituu se, kuinka kaiken pitää olla millilleen kohdillaan hormoneissa, että pikkuinen voi alkaa kasvamaan. Eikä pelkkä säännöllisyys kuukautisissa takaa sitä, että kaikki hormonit olisi mallillaan. Toki tää kaikki on mun omaa spekulaatiota, voihan kyse olla jostain muustakin. Vaikkapa munisten huonosta laadusta. Ikää kuitenkin ihan pian 40. Mitäs kaikkia vitskuja ja konstiloita teillä muilla on käytössä?