Jospa se on vaan vaaratonta vuotoa! Monilla tulee pieni tuhru, kun kuukautisten tulisi alkaa.
Onpa ihanaa! Paljon onnea vielä! Toivotaan että täältä tullaan kaikki perästä. Itellä näytti lauantai-iltana clearbluen digi ovistesti pysyvää hymynaamaa joten ovis tais olla eilen, nyt dpo1. Alkaa taas piinaavat ajat odotella vaan.Vuoto ei ole alkanut ja tälläistä näyttä digi tänään nyt viikkoja 4+2. Sanattomalta tuntuu. Pelko on läsnä, mutta jollain tavalla on eri tunne kun viimeksi. Viimeksi olin alusta asti varma, että kesken menee. Nyt sellaista samanlaista kuristavaa tunnetta ei ole tullut. Toki pohdin välilä tuulimunan mahdollisuutta, mutta ei tässä auta muu kuin odottaa. Oireita ei oikeastaan ole, väsymystä on. Mutta ei kai ne oireetkaan mistään kerro ja viikkojakin on niin vähän vielä. Jos sallitte,niin mielelläni kuitenkin vielä pari viikkoa pyörisin täällä lukemassa teidän juttuja Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon !
Kiitti! Kolmas keskenmeno olisi jo turhan suoraa vittuilua universumilta, joten skippaisin sen kernaasti. Eli toivotaan nopeaa plussaa ja sitä, että kolmas kerta toden sanoo! Mies odottaa jo kovasti tositoimiin palaamista, mutta pitää ensin hoitaa tämä toipuminen rauhassa.@Mikkiss85 suuuret pahoittelut!! Paljon tsemppiä tulevaan ja toivotaan, että nyt kierrot lähtee tasaisemmin käyntiin ja plussa pian tulisi
Teen huomenna testin, jotain siinä on mutta oon vähän skeptinen@Mikkiss85 voi että, toi on kyllä niiiin hurjaa ja kurjaa että 2 x joutuu tän kokemaan ja silti yrittämään uudestaan ilman tutkimuksia.. Halaus <3
@Karvakorvat mikä tilanne?
Ootko tehny useampia testejä vai viittasisko siihen edelliseen mistä täällä kerroit? Mä kaipailisin testikuvia kaikilta piinailijoilta että pääsis tutkaileeTeen huomenna testin, jotain siinä on mutta oon vähän skeptinen