Galluppi lahjojen hinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin kymppi.

Joka on sekin tavallaan aikas paljon jos sattuu olemaan useampi lapsi ja jokainen käy useasti vuodessa kaverisynttäreillä. :confused:

Mulla on, rehellisesti, mennyt varmaan tonni vuosien saatossa lasten kaverien lahjoihin.

Omasta mielestäni tuo kymppi on juuri hyvä, tai voi olla halvempikin, jos tarjouksesta löytää jotain.

Tuli yksille synttäreille parinkympin lahjatoive, joten aloin miettimään, että ostanko itse liian halpoja lahjoja :D

15 e. Jos on bestis/hyvä ystävä niin voi olla 25 e, se on tavallaan koko perheeltä, koska se lapsen ystävä on tullut perheellekin läheiseksi.

Aina on ollut jotenkin "hiljaisena ja yleisenä" sopimuksena, että kaverilahja on n.10-15 euron hintainen, mikä on ihan sopiva. Kysyttäessäkin toiveita ovat osanneet infota tuohon hintahaarukkaan sopivaa, toki alle kympinkin voi olla kun käy tuuria alennushaukkana olemisesta.

Noin kymppi.

Joka on sekin tavallaan aikas paljon jos sattuu olemaan useampi lapsi ja jokainen käy useasti vuodessa kaverisynttäreillä. :confused:

Mulla on, rehellisesti, mennyt varmaan tonni vuosien saatossa lasten kaverien lahjoihin.
Totta, jos on reilut kymmenet kaverisynttärit per lapsi vuodessa, niin kyllähän noihin vuosien saatossa melkoinen summa uppoaa.

Aina on ollut jotenkin "hiljaisena ja yleisenä" sopimuksena, että kaverilahja on n.10-15 euron hintainen, mikä on ihan sopiva. Kysyttäessäkin toiveita ovat osanneet infota tuohon hintahaarukkaan sopivaa, toki alle kympinkin voi olla kun käy tuuria alennushaukkana olemisesta.
Itse en kehtaisi mitään yli kympin maksavaa pyytää. Tai yleensä en kehtaa kyllä pyytää mitään, vaan sanon, että kortti riittää.

Mutta joo, yleensä ostan joulunjälkeisistä ja kesän alennusmyynneistä ison kasan lahjoja varastoon, niin saa tosi halvalla ihan järkeviäkin lahjoja.

Totta, jos on reilut kymmenet kaverisynttärit per lapsi vuodessa, niin kyllähän noihin vuosien saatossa melkoinen summa uppoaa.

Mulla neljä lasta niin vaikkei jokainen kävisi kuin neljillä syttäreillä per vuosi niin kuuden kouluvuoden aikana siitäkin kertyisi tolla kympin lahjalla 240 per nenä. 960 euroa kokonaisuudessaan.

Eivätkä ne siihen oo loppuneet. Yläasteellakin on synttäreitä.

10 € meillä myös. Lahjan arvo saattaa olla korkeampi, koska ostan joskus alennusmyynnistä jemmaan lahjoja ja lahja on voinut olla oikealta hinnaltaan jopa 50 €.

Noin kymppi. Ostan joskus alelöytöjä mutta tykkään myös opettaa lapsia siihen että itse miettivät mihin 10(-15) euroa riittää, mistä kannattaa maksaa kymppi ja mistähän lahjan saaja mahtaa tykätä/hyötyä.

Omasta mielestäni tuo kymppi on juuri hyvä, tai voi olla halvempikin, jos tarjouksesta löytää jotain.

Tuli yksille synttäreille parinkympin lahjatoive, joten aloin miettimään, että ostanko itse liian halpoja lahjoja :D
Kaverisynttäreille lahjatoive? Tietysti typerää saada turhaa krääsää.. mutta mutta voisko sen toiveen ostaa kimppaan jonkun tutun kanssa