Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta, jos on reilut kymmenet kaverisynttärit per lapsi vuodessa, niin kyllähän noihin vuosien saatossa melkoinen summa uppoaa.Noin kymppi.
Joka on sekin tavallaan aikas paljon jos sattuu olemaan useampi lapsi ja jokainen käy useasti vuodessa kaverisynttäreillä.
Mulla on, rehellisesti, mennyt varmaan tonni vuosien saatossa lasten kaverien lahjoihin.
Itse en kehtaisi mitään yli kympin maksavaa pyytää. Tai yleensä en kehtaa kyllä pyytää mitään, vaan sanon, että kortti riittää.Aina on ollut jotenkin "hiljaisena ja yleisenä" sopimuksena, että kaverilahja on n.10-15 euron hintainen, mikä on ihan sopiva. Kysyttäessäkin toiveita ovat osanneet infota tuohon hintahaarukkaan sopivaa, toki alle kympinkin voi olla kun käy tuuria alennushaukkana olemisesta.
Totta, jos on reilut kymmenet kaverisynttärit per lapsi vuodessa, niin kyllähän noihin vuosien saatossa melkoinen summa uppoaa.
Kaverisynttäreille lahjatoive? Tietysti typerää saada turhaa krääsää.. mutta mutta voisko sen toiveen ostaa kimppaan jonkun tutun kanssaOmasta mielestäni tuo kymppi on juuri hyvä, tai voi olla halvempikin, jos tarjouksesta löytää jotain.
Tuli yksille synttäreille parinkympin lahjatoive, joten aloin miettimään, että ostanko itse liian halpoja lahjoja![]()