Tervetuloa mukaan
@Kirjuri. Oletko siis vähän aikaa sitten lopettanut esikoisen imettämisen?
Teillähän on sitten ollut pitkä imetystaival kun esikko kohta kahden vanha
Joo, imetys loppu meillä muutama viikko sitten
Kipuilin asian kanssa mielettömästi, koska en olisi välttämättä vielä halunnut lopettaa. Toisaalta lopetus sujui lapsen puolelta melko kivuttomasti, joten ehkä me oltiin valmiita.
@Tiukuna Jee, mukavaa, että tänne on löytänyt toinenkin sateenkaariedustaja Se on aina niin toisenlainen rumba sen klinikan kanssa.. Meinasitteko mennä klinikalle?
@elisapetteri Multa myös mitattiin ferritiini, se oli 27. Lapsettomuuslääkäri ei ollut siitä kovin huolissaan, määräsi 100mg Obsidania joka toinen päivä. Luin sitten myöhemmin tuon saman arvon ja olen vedellyt nyt 100mg päivittäin.
Mulla vauvakuume kasvaa koko ajan, etenkin nyt, kun lopetettiin imetys. Tuntuu myös siltä, että kaikki ympärillä raskautuu tai odottaa. Tätä ennen olen vain tiennyt, että haluan toisen ilman suurempia tunteita. Mutta nyt kutkuttaa samalla tavalla kuin ennen esikoista
Vähän jännittää, kun viime kierrossa en saanu ihan kunnollista plussaa ovistesteihin. Nyt tilasin toisen merkkisiä ja toivon, että ne olis selkeämmät. Huomenna ehkä voisi olla plussan aika, saas nähä.
Sellanen romaani! Täytyy selkeästi käydä useammin täällä