Niin oli ja outo uni.Olipas pilluisat unet viime yönä, huh huh
Niin oli ja outo uni.
Olitko sä mun unissa?
Miun sängyssä ei tapahdu mitään.Tyttöystävä oli imemässä jo terskaa ku heräsin, niin voi osittain johtua siitä nuo unet
niitä on olemassa semmosia paksuja ilmapatjoja retkeilykäyttöönNy ois mitä parhaat kelit mennä laavulle yöksi. Jääkin kantaisi vaikka saaareen.
Mutta kun. Kuka keksisi sellaisen ison, pehmeän, paksun, muhkean mutta pieneen pakkautuvan ja kevyen patjan?
Mä tarvitsisin kolme moista päällekkäin.niitä on olemassa semmosia paksuja ilmapatjoja retkeilykäyttöön
varuste.net
Onko meillä sama sänky?Miun sängyssä ei tapahdu mitään.
Siltä vaikuttaa.Onko meillä sama sänky?
Miun sängyssä ei tapahdu mitään.
Minun sängyssä syödään nyt lättyjä kermavaahdolla ja mansikoilla
kaverilla oli yhellä reissulka 8snt paksu, se vaikutti varsin pätevältäMä tarvitsisin kolme moista päällekkäin.
Mulla on jo paksu perinteinen retkipatja ja sen päällä pidän viiden sentin itseksiintäyttyvää mutta sekin yhdistelmä on kova kuin kivi. Ainakin laavun puulattialla. Ja teltan raahaaminen taas... ääää.
Jos jostain saisi testiyöksi sellaisen retkiriippumaton niin voisi kokeilla.
kaverilla oli yhellä reissulka 8snt paksu, se vaikutti varsin pätevältä
Äh päätä jomottaa & vähän huono olo
Voi olla,nuha on myös hengittäminen on vähän raskaampaa kuin yleensä.Eikai flunssa yritä? Mulla on selkeästi menossa ohi. Äääni on enää käheä ja köhittää.
Voi olla,nuha on myös hengittäminen on vähän raskaampaa kuin yleensä.
Pikaista paranemista.Äh päätä jomottaa & vähän huono olo
Voi höh.
Toivottavasti menee pian ohi!
Kiitti murut vähän parempi olo,kun otin särkylääkettä ja nukuin päikkärit,vaikka on viellä päänsärkyä,vähän huono olo ja käsilihakset väsyneet.Pikaista paranemista.
Toimiiko tuo myös miehillä ?Jos kurkku on kipeä niin kannattaa pyytää ukolta siementä, se tepsii kurkkukipuun kun nielee.
no miksi se miehillä ei toimisi?Toimiiko tuo myös miehillä ?