G: Minkä kokoinen penis miehelläsi on?

  • Viestiketjun aloittaja perjantaigallup
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihmettelen että tällä tässä ketjussa puhutaan peniksen pituudesta kun nyt uuden tutkimuksen mukaan valtaosa naisista pitää eniten paksuista kikkeleistä eikä niinkään pitkistä. Mulla on pituutta jotain 15 cm ja koin pientä alemmuudenkompleksia siitä teininä koulussa uimahallissa kun tuntui että se on lepotilassa aivan liian pieni muihin verrattuna. Mulla on myös kivekset aika pienet niin uikkareissa näyttää ettei olisi juuri mitään. Huoleni hahtui jo ensimmäisten rakasetelukertojen jälkeen kun tytöt ja myöhemmin naiset kehuivat että mulla on ihanan paksu :) ...ja onhan se, ette markettien valikoimasta löydy sopivaa kortsua kun erektio häviää kun se jää "jumiin" terskan kauluksen alle.

Toinen mitä ihmettelen kovasti tässä keskustelussa kun aika harva nainen saa orkun ihan tilastollisestikin itse yhdynnässä eli peniksellä jolloin on aivan sama onko penistä ollenkaan. Puolivallattomana poikamiehenä saan aika harvoin mutta jos saan daamin yöksi kämpille niin eka orkku tulee tosi nopeeta :( Mut toisaalta kun on ihan vieras nainen vieressä niin haluttaa kummasti usempia kertoja yössä jos vaan daami suostuu ja yleensä suostuu. Toisaalta olen sen verran huomaavainen, että jos multa tulee ensin niin jatkan sormilla tai suulla. Onpa joskus nainen ehdottanut sitäkin, että annan ensin suuseksillä orkun naiselle ja sitten nussin omani ja tästä olen ottanut tosissani opiksi. On muuten paljon upeempaa nussikin kun toinen on jo saanut eikä tarvi ajatella muuta kuin itseään :)
 
vierailija
En tiedä minkä kokoinen ystävälläni on. Ei olla edetty sekstailuun asti. Mutta luulen kuitenkin, että ihan hyvän kokoinen. ;)

Jumppaan silloin tällöin, että paikat olisivat kunnossa. En halua olla mikään messuhalli.... :confused:
 
vierailija emäntä
Miehelläni 19-20 cm( riippuu miten mittaa ) ja ympärysmitta hiukan reilu 15 cm :)

Hyvä että on iso vehje kun mun pillukin on niin valtava 5 lapsen jälkeen... Menis varmaan kolme tuollaista sisään jos oikein yrittäisi. Mut tuohon yhteen oon kyllä varsin tyytyväinen :) joten en hommaa kahta lisää ;)
 
vierailija
En ole mitannut, mutta isoin testaamistani se on. Selvästi isoin. Luulin jo pitkään, että joudun tyytymään epätyydyttäviin, mutta sitten löysin mieheni ja sen jälkeen en ole hänestä luopunutkaan. Vaalikaa naiset niitä isokokoisia miehiänne sillä he ovat harvinaisia.
 

Yhteistyössä