V
vierailija
Vieras
Saisitkohan aikaiseksi sellaista vaahtoa, mitä käytetään Hamam- pesussa? Ei kai sen tarvitse olla kokovartalopesu, kai sitä voi käyttää käsiin tai jalkoihinkin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehen aivot ei opi lakkaamaan kuitenkaan?Miksei mies voi tehdä noita? (Olen nainen, mutta en ymmärrä) Vaaditaanko noihin nyt jotain taitoja, mitä miesaivot ei käsittele? heh.
Mulla mies sheivasi joskus sääriä pari kertaa. Aivan ihanaa, kun ei tarvitse kuin seisoskella suihkussa/ lauteilla ja toinen tekee työn. Tuli tarkkaa jälkeä eikä haavoja.
Valitettavasti se ei ikinä oppinu lakkaamaan kynsiä oikein..
haahaa. En usko, että johtui siitä että on mies. Mut jos haluat saada oikeuden haukkua muita keskustelijoita, pitää sun antaa se ideakin.Miehen aivot ei opi lakkaamaan kuitenkaan?
Tällä palstalla pyörii paljon naisia, joiden ainoat mahdollisuudet päteä elämässä ja tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu, on mollata miesten kynsienlakkaus- ja kaupassakäyntitaitoja.Miehen aivot ei opi lakkaamaan kuitenkaan?
ja naiset osaa letittääkkin paremmin..Tällä palstalla pyörii paljon naisia, joiden ainoat mahdollisuudet päteä elämässä ja tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu, on mollata miesten kynsienlakkaus- ja kaupassakäyntitaitoja.
On ne pitkät kynnet miehellä todella kamalat - varsinkin varpaissaMiten mua jostain syystä kuvottaa ajatus, että mieheni leikkaisi kynsiäni
... ja vielä enemmän toisinpäin![]()