Terve Kais?Moikkelis vaan muru katso liitettä 5758
Levollisia unia koko toffolan poppoolle Toopea myötenMutta, jospa kohta nukkumaan. Öitä.
Hyviä unia sinne.Mutta, jospa kohta nukkumaan. Öitä.
Ei ihmeitä,tosiaan lunta & pakkasta, eiii sentään oo tullu kokeiltua nuolasta mittään metallista ulukona. Mies toipuu silmäleikkauksesta,parempaan suuntaan on menny. Leikattiin 10.1 ja jälkitarkastus oli 22.1.Mutta samalla varmistui vasemman silmän jälkikaihi ja sekin leikataan,vissiin maaliskuussaTerve Kais?
Mitäs teille? Muuta kuin pakkasta ja lunta ja melkein kielen kans testaamista että eiii kait tuo ennää jää kiinni mattotelineeseen...
Hö nyt kun on ollu kauheen monta miettistä liikenteessä, koettakaas nyt väistellä moisiaSama täällä
Minkäs sille mahtaa,ku jos joku ihanista on pitempään poissa,ni huoli tullee Kyl vaan kaivataan jos sä ihana & ilostuttava höpöttäjä oot jossain muualla.Hö nyt kun on ollu kauheen monta miettistä liikenteessä, koettakaas nyt väistellä moisia
( ei tämä palsta yhtä tämmöstä höpöttäjää kaipaa monen monituisen joukossa)
No oho! Onpas teillä ollut haipakka vuoden aloitus! Hyvä kun leikkaus itessään meni hyvin ja parempaan suuntaan kuitenkin vaikka samaan syssyyn tuli uuttakin tietoa ja leikkausaikaa...mutta jospa maaliskuu toisi tullessaan parempaa terveyttä ja vointiaEi ihmeitä,tosiaan lunta & pakkasta, eiii sentään oo tullu kokeiltua nuolasta mittään metallista ulukona. Mies toipuu silmäleikkauksesta,parempaan suuntaan on menny. Leikattiin 10.1 ja jälkitarkastus oli 22.1.Mutta samalla varmistui vasemman silmän jälkikaihi ja sekin leikataan,vissiin maaliskuussa
Eli sekä hyviä että huonoja uutisia tuli.
Muuten ihan ennallaan elämä.
Voi sun kanssas Kais! Ite oot ihana ja mä oon nyt ihan nolopolona ja hämilläni..ja tottapa puhut että mielessähän ne/te tärkeet pyörii/pyöritteMinkäs sille mahtaa,ku jos joku ihanista on pitempään poissa,ni huoli tullee Kyl vaan kaivataan jos sä ihana & ilostuttava höpöttäjä oot jossain muualla.
ehkä oot tiinennä?Iltaa Olinpa tunnin tänään lääkärin tutkittavana kipeän selän vuoksi. Voisko olla osteoporoosi? Joudun tutkimuksiin.
Joo,semmonen alku vuodelle. Ja tietysti mä olin ja oon vielläkin huolissani miten käy. Jep hyviä lääkäreitä ovat. Mies eilen kiittikin,kun oon jaksanut olla tukena.Kiitos muruNo oho! Onpas teillä ollut haipakka vuoden aloitus! Hyvä kun leikkaus itessään meni hyvin ja parempaan suuntaan kuitenkin vaikka samaan syssyyn tuli uuttakin tietoa ja leikkausaikaa...mutta jospa maaliskuu toisi tullessaan parempaa terveyttä ja vointia
Toki varmasti huolettaa teitä kumpaakin mutta tänä päivänä nämä silmälääkärit kirurgeineen ovat niin osaavia ammattilaisia että varmasti tekevät kaikkensa jokaisen kanssa jotta näkykyky ja elämisen laatu olisi mahdollisimman hyvä.
Tsemppiä sinne*halaaruttaa*!
Iltaa Olinpa tunnin tänään lääkärin tutkittavana kipeän selän vuoksi. Voisko olla osteoporoosi? Joudun tutkimuksiin.
Vilpoiset kelit tulossa
Hyytävä kylmyys valtaa Suomen – ensi viikolla pakkasta jopa -40 - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Sunnuntaina Suomeen saapuu korkeapaine ja pakkanen kiristyy, Alanko kertoo.
Sunnuntai-illan ja maanantaiaamun välillä ulkona liikkuvien kannattaa kaivaa esiin kunnon talvivaatteet, sillä lämpötiloihin odotettava muutos on todella iso.
– Sää kylmenee koko maassa ja maan eteläisissäkin osissa lämpötila on -20 – -30 astetta. Pakkanen kiristyy tyynessä ja selkeässä säässä.
Foreca kertoo Twitter-tilillään, että maan keski- ja pohjoisosassa voidaan hätyytellä maanantaina jopa 40 asteen lukemia.
Mitä helee??Hassua, miten lonkkakipu saattaakin johtua moisista ja jotenkin se gyne onnistui asian ilmaisemaan silleen että mulle tuli fiilis että samaiset titaanipötkylät olisivat saattaneet olla jopa syövän laukaiseva tekijä.
Mitä helee??
Tuostahan vois jo melkis vaatia korvauksia!! Siis jos sen yhteyden vois todistaa jotenkin.
Ehottomasti hae!!Ei sitä voi todistaa. Eikä se tosiaan välttämättä liity mitenkään koko syöpään.
Mutta korvauksia haen minäkin jos ryhmäkanne menee läpi. Ainakin essuren laitttamisesta ja poistamisesta koituneet kulut saisivat mun mielestä korvata.
Ehottomasti hae!!
Ei ne korvaukset Suomessa mitään huippuhyviä tai monesti edes hyviäkään ole, mutta silti hae!