Minusta tuli lohikäärmemunkki

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suurimpia dilemmoja viime aikoina on ollut, että jatkaisiko 60-vuotisen neitsyyden tuoman arkkivelhon tittelin havittelemista, vai yrittäisikö löytää vielä jostain kaltaistaan seuraa ja alentaisi itsensä Zen pastoriksi, jotka saavat tehdä taidetta ja pitää vaimoa.

Jossain suurellisissa kuvitelmissani voisin nyt vuorostani voittaa jonkin toisen skitsoidin pelot ja hoivata tämän kuntoon. Ehkei se onnistuisi, mutta ehkä voisin itse olla vuorostani jollekin sitä herkkää ja huomaavaista seuraa, jota en itse uskaltanut aikanaan edes lähteä etsimään.

Paranemisesta en tiedä. Vanha Mestari auttoi herättämään minut neljä vuotta sitten ja siitä lähtien olen kehittänyt itseäni etupäässä harjoittamalla kaaosmagiaa. Työkyvyttömyyseläkkeelle haetaan seuraavaksi jatkoa parantumattomana tapauksena ihan yhtälailla, mutta en enää kärsi olostani erityisemmin.
Kuulostaa paremmalta, että hoidat itsesi kuntoon ja etsit ihmisseuraa. ;) Arkkivelhous saa jäädä jollekin toiselle. :whistle:

:sneaky:

vierailija
"Kesälämpötilat neljän miljoonan ihmisen kaupungissa nousevat tavanomaisesti lähelle 40 celsiusastetta päivisin. Niin sanottua viilennysmaalia markkinoivan yrityksen johtaja Jeff Luzar sanoo, että harmaa maali voi alentaa keskusta-alueella lämpötilaa jopa kymmenen astetta. Los Angeles on tunnettu autojen ja moottoriteiden kaupunki, jota hallitsee kilometritolkulla musta asfaltti."
Olen nähnyt, että tien pinnan lämpötila on ollut Suomessa 52 astetta.

Yhteistyössä