onkos eagleksella semmonenki piisi?Olo on niinkun ois pienessä sievässä...päässä vaan humisee ja korvissa ''soi''....no joo soi siellä Eaglesien Somebodykin ihan kirjaimellisesti tällä hetkellä. Spotify
Tästä tulee mielenkiintoinen ja erittäin pitkä päivä
Onneksi en ole ikinä mikään äksy väsyneenä, nauran kyllä senkin eestä sitten veet silmissä ihan kaikelle.
no näyttää olevan
Olo on niinkun ois pienessä sievässä...päässä vaan humisee ja korvissa ''soi''....no joo soi siellä Eaglesien Somebodykin ihan kirjaimellisesti tällä hetkellä. Spotify
Tästä tulee mielenkiintoinen ja erittäin pitkä päivä
Onneksi en ole ikinä mikään äksy väsyneenä, nauran kyllä senkin eestä sitten veet silmissä ihan kaikelle.
Hyvä että ovat laittaneet sen tuonnekin
Eiku öh ohan se tuolla ollutki jo aika pitkään..etin sitä sitten väärällä nimellä aiemminHyvä että ovat laittaneet sen tuonnekin
Mä sain jo siivottua kylppärin vaahtokatastrofin jäljiltä.Eiku öh ohan se tuolla ollutki jo aika pitkään..etin sitä sitten väärällä nimellä aiemmin
Tää päivä meni juuri niinkuin ennustinkin aamulla...mutta en onneks ollut
ainoa jolla oli viimeyö mennyt valvoessa..Eiku öh ohan se tuolla ollutki jo aika pitkään..etin sitä sitten väärällä nimellä aiemmin
Tää päivä meni juuri niinkuin ennustinkin aamulla...mutta en onneks ollut ainoa jolla oli viimeyö mennyt valvoessa..
Kuis se nyt silleen?Mä sain jo siivottua kylppärin vaahtokatastrofin jäljiltä.
Kuin siinä noin kävi ?Mä sain jo siivottua kylppärin vaahtokatastrofin jäljiltä.
Nyt äkkiä munakarvat siistimään.Munan karvat rehottaa
Hyi...ja sinne menikin sitte ruokahalu.Munan karvat rehottaa
Hyi...ja sinne menikin sitte ruokahalu.
Kuis se nyt silleen?
Pesukone levis?
Munan karvat rehottaa
Nyt äkkiä munakarvat siistimään.
Tyttöystävä sheivailee ne kohta
Määkin haluaisin, mutta en ota kerrostaloon...sitten jos muuttaisin rivariin tai omakotitaloon niin voisin ottaakin.Ja mä haluaisin koiran vaikken haluaisi kuitenkaan.
Me ollaan niin usein reissussa, että pitäisi olla tyyliä puolikoira.Määkin haluaisin, mutta en ota kerrostaloon...sitten jos muuttaisin rivariin tai omakotitaloon niin voisin ottaakin.