Kuuden päivän työviikko ja päälle kotirallin pyöritystä. Huomenna täytyy olla aamulla aikaisin liikenteessä muista syistä. Haudassa saa nukkua. Taidan mennä kyllä nyt oikeasti nukkumaan, öitä.
Ootko ottanu huomioon että jos sinä et pane naistas niin joku muu kyllä panee.
Mä en ota tuota vakavasti ellet kykene olemaan yhtä kktta täydellisessä selibaatissa...eli siis ei minkäänlaista seksuaalista toimintaa, ei edes oman käden oikeudella harjoitettua.Pilluton tammikuu jatkuu, tämä on niin mukavaa, että vois melkein helmikuun olla pillutta myös
mulla kävi vieraita, oma kläppi, puolikläppi, veljen ja siskojen kakarat, kakun kans tulivat yllärivierailulle ko täytän huomenna taas 25. oon kattonu miljoona pikkuapinain esitystä ja taputtanu vissin käet verille, kissaki vaan nauraa mulle. kai siks ko vuen päästä lähen jo viiennellekymmenelle. oon ehkä tehny siitä jo sillon lapaset...
Hereillä ollaan !Huomenii!
Missä kaikki taas luuraavat?
Onnittelut jälkikäteenmulla kävi vieraita, oma kläppi, puolikläppi, veljen ja siskojen kakarat, kakun kans tulivat yllärivierailulle ko täytän huomenna taas 25. oon kattonu miljoona pikkuapinain esitystä ja taputtanu vissin käet verille, kissaki vaan nauraa mulle. kai siks ko vuen päästä lähen jo viiennellekymmenelle. oon ehkä tehny siitä jo sillon lapaset...
Täällä!Huomenii!
Missä kaikki taas luuraavat?
Rättis vetäs tonnin sivun.Pilluton tammikuu jatkuu, tämä on niin mukavaa, että vois melkein helmikuun olla pillutta myös
Rättis vetäs tonnin sivun.
Mä en ota tuota vakavasti ellet kykene olemaan yhtä kktta täydellisessä selibaatissa...eli siis ei minkäänlaista seksuaalista toimintaa, ei edes oman käden oikeudella harjoitettua.
Höh,palautetta vaan
Mun rullakebabinpuolikkaassa oli ihan kokonainen yksi pieni murunen feta-juustoa. Onneksi huomiseksi jäneessä puolikkaassa on jopa kolme murusta.
Joskus tekisi mieli reklamoida... Miehen versiokaan ei oo aurajuustoa nähnytkään...
Mun rullakebabinpuolikkaassa oli ihan kokonainen yksi pieni murunen feta-juustoa. Onneksi huomiseksi jäneessä puolikkaassa on jopa kolme murusta.
Joskus tekisi mieli reklamoida... Miehen versiokaan ei oo aurajuustoa nähnytkään...
Se että onkin ihan höpöhommaa.En edes muista milloin olen runkannut.
Höh,palautetta vaan
Oho, täällä on aika hyviä turkkilaisravintoloita mistä saisitte hyvät rullakebut.
ite kun tekee niin saa mieleistään. poistunkin samantein burgeria pykäämään.