Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

  • Viestiketjun aloittaja olen kertonut
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Jos jokainen suomalainen tietäisi miten nämä muslimit ajattelevat naisista, osaisivat enemmän varoa eivätkä koskaan missään kohtaa menisi näiden mukaan minnekään.
Mulla on muslimi miehenä ja ei ole ikinä raiskannut mua. Sen sijaan 2 suomalaista on raiskannut mut ollessani 16 vuotias. Mä varoittelen yleensä mun tyttäriä kaikista miehistä, että pitää olla varovainen, oli se mies kuka tahansa.
 
hyi
Mä luin joskus jostain lehdestä muistaakseni, että tietyissä Afrikan maissa raiskaus on enemmänkin sääntö kuin poikkeus ja noin joka neljäs mies on raiskannut.
Lisäksi vielä jotkut heimot uskovat, että neitsyeen raiskaus parantaa HIV:in ja siitä johtuen raiskataan yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä -jopa vauvoja.

Eli jotkut kulttuurit taitavat oikeasti olla "mätiä".

Minäkin olen tämän lukenut ja nähnyt tv-ohjelmistakin tästä. Luulevat että aids parannetaan ja on siellä tehty galluppejakin niin se on tosi suuri prosentti kun on raiskattu.

Ja eikös ne olleet Afrikkalaisia myös ne "heimot" jotka silpoo naisen raiskauksen jälkeen niin että naisella ei enää pysy paska sisällä?
 
Rasistinen totuus
Mä luin joskus jostain lehdestä muistaakseni, että tietyissä Afrikan maissa raiskaus on enemmänkin sääntö kuin poikkeus ja noin joka neljäs mies on raiskannut.
Lisäksi vielä jotkut heimot uskovat, että neitsyeen raiskaus parantaa HIV:in ja siitä johtuen raiskataan yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä -jopa vauvoja.

Eli jotkut kulttuurit taitavat oikeasti olla "mätiä".
Tämä on "rasistinen" totuus ja vihapuhetta josta voidaan rangaista.
 
Varmasti varoitan. Varoitan kyllä yleisestikin noista asioista, mutta sen asian tulen painottamaan ettei minkään valtakunnan muslimin tai niistä maista lähtöisin olevien äijien kanssa ruveta millekään. Se on niin poikkeus säännössä että ne miehet aidosti olisivat länsimaillistuneita ja valveutuneita, siellä syvällä on juurtunut ne opit ettei nainen ole yhtä arvokas.
 
Suosittelen lukemaan kirjan "Vain tytär" (Sarita Skagnes), siinä kirjassa tulee esille ketkä ne todella ovat rasisteja, me jotka otamme heidät tänne kustannuksellamme elämään, vai he joiden mielestä kaikki me vaaleat naiset olemme huoria ja saastaisia....
 
Tuo Afrikan tilanne on niin monikerroksellinen, että harvalla tässä ketjussa riittää asiantuntemus siitä oikeasti puhumaan. Lyhykäisyydessään: Afrikasta vietiin tyyppejä orjiksi; kilpaileva heimo saattoi myydä kiinni saamiaan vieraan heimon edustajia. Orjuuden lakkauttamisen jälkeen mm. Iso-Britannia antoi vapautetuille orjille mahiksen palata esi-isiensä synnyinmaanosaan, jos nämä ensin taistelevat sodissa entisten orjuuttajiensa puolella. Nooooh, sitten lapattiin sotaveteraanit ex-orjat n. 15 vuoden armeijauran jälkeen Afrikkaan.

Ei ollut tietoa yhteiskuntajärjestyksestä ja orjuus jatkui toisella nimellä ja jatkui 1980-1990-luvuille asti monin paikoin. Moni Afrikan maa itsenäistyi 1960-luvulla ja jäivät sitten yksin. BKT lähti aika pian laskuun ja sitten oltiin kehitysavun varassa, koska itse ei saatu maata pyörimään. Presidentti saattoi rakennella omaa dynastiaa ja suosia heimopäälliköitä kansan sijaan, jotta heimopäälliköt pitäisivät pressan vallassa, paskat siitä kansasta.

Lisätään sotkuun luonnonrikkauksia ja ihmisten ahneus. Maanpäällinen helvetti on irti.

Mie en tiedä, eikä taida kukaan muukaan tietää miten koko maanosaan saisi jotain pysyvää.
 
Luuletko vain neekereiden olleen orjina ja siirtomaina, vai onko tälläistä tapahtunut muuallakin?
Onhan Suomikin ollut tavallaan siirtomaa, jos asiaa haluaa niin ajatella. Orjuutta on edelleen miltei kaikissa maissa. En käsittääkseni kirjoittanutkaan, että vain siellä tai tuolla.

Eikä minulla ole mitään kiinnostusta puolustella ketään. Tarkoitin vain, että keskustelu on mielenkiintoinen, mutta vain sitten, kun keskustelijoilla olisi tarpeeksi työkaluja keskustelemiseen. Täytyy sanoa, että luettuani esim. DRC:n ja Sierra Leonen oloista kattavista olen ihmetellyt, että voiko ihmisyys vain lähteä henkilöstä vai miten kaikenlaisiin järkyttäviin julmuuksiin pystyy? Esimerkkinä vauvojen heittäminen ilmaan ja ottaminen kiinni heinätalikolla.
 
Viimeksi muokattu:
Astrolabe hei
Suomella ON takana 700 vuoden sirtomaa-aika ja myös suomalaisia on ollut orjina. Suurimpia afrikkalaisten orjuuttajia ovat olleet arabit ja neekereiden rahtaaminen Amerikkaan on vain pieni sivujuonne orjuuden historiassa. Sinunkin kannattaisi ottaa asioista selvää...
 
Suomella ON takana 700 vuoden sirtomaa-aika ja myös suomalaisia on ollut orjina. Suurimpia afrikkalaisten orjuuttajia ovat olleet arabit ja neekereiden rahtaaminen Amerikkaan on vain pieni sivujuonne orjuuden historiassa. Sinunkin kannattaisi ottaa asioista selvää...
Tuu sie opettamaan minuu. Opiskelen ulkomaisessa yliopistossa, eikä siellä hirveästi Suomea sivuta.
 
kristitty
Juutalaisten tappaminen on jumalanpalvelusta, joka lähentää meitä Allahiin. (Hamas, Muslimiveljeskunnan terroristiryhmittymä Gazassa 18.11.2102)



Syyrian kapinalliset katkaisivat pään kristityltä ja syöttivät tämän koirille. (31.12.2012)


http://www.youtube.com/watch?v=vOgDNbRqsPA
 

Yhteistyössä