Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

  • Viestiketjun aloittaja olen kertonut
  • Ensimmäinen viesti
olen kertonut
Jos jokainen suomalainen tietäisi miten nämä muslimit ajattelevat naisista, osaisivat enemmän varoa eivätkä koskaan missään kohtaa menisi näiden mukaan minnekään.
 
"Tytön äiti"
Kaikista vieraista varoitan mutta etenkin somaleista ja tummista ihmisistä, eli mitä todennäköisimmin muslimeista ja raiskaajista.

Kun ne koulukaveritkin voi näköjään raiskata.
 
??
Jaa-a...kyllä minä opetan lapsiani olemaan varovaisia ihan kaikkien tuntemattomien suhteen, riippuen tilanteesta. Aika tökeröä olisi varoitella vain muslimeista kun itsekin olemme muslimiperhe.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuhkimo81
"vieras"
Kerron että ei pidä mennä kaksplus.fi sivustolle, ainakaan jos vauvoihin liittyviä asioita haluaa lukea. Niitä taitaa nykyään enemmän löytyä jo homma-forumilta. Kaksplus.fi on oivallinen nimenomaan maahanmuutosta puhumiseen.
 
En ole kokenut tarvetta varoittaa tytärtäni nimenomaan muslimeista. Se olisi puhdasta idiotismia, kun mieskin kerran on muslimi...

Ihan kaikista tuntemattomista ihmisistä on toki varotettu pienestä asti, siitä että kenenkään mukaan ei lähdetä, ovea ei avata tuntemattomalle, yms. Ja jos pk-iässä on käyty läpi se, mihin kehon osiin sopii koskea ja mitkä on ns. yksityisalueita. On käyty läpi, ketkä lähistöllä asuvista ovat ns. turvallisia aikuisia joihin voi luottaa ja joilta pyytää apua jos tulee joku hätä.

Raiskauksista en ole puhunut 8-vuotiaalle, mutta olen kertonut jo tyyliin 4-vuotiaalle että kaikki aikuiset eivät ole kilttejä, jotkut tekevät lapsille pahaa. Sen tarkempiin yksityiskohtiin en ole mennyt.

Miten kouluikäinen lapsi osaa vieraan miehen ulkonäöstä nähdä, onko tämä muslimi vai ei? Se olisi hauska tietää. Ja saako nämä tenavat lähteä vapaasti jammusetien matkaan, tai vaikka lestadiolaisten ventovieraiden miesten matkaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Islamilainen Suomi
Mä olen viime aikoina alkanut kääntymään sille kannalle, että Suomesta pitäisi tehdä islamilainen valtio ja myös sharia-laki pitää ottaa käyttöön ja heittää Suomen Laki roskikseen.
 
Olen kertonut, ettei kenenkään mukaan pidä lähteä ilman lupaa.
Karkkeja ei pidä ottaa vastaan vierailta ihmisiltä.

En kerro raiskauksista, en kerro väkivaltarikoksista muutenkaan. Jotenkin sairasta minusta olisi käydä tällaisia läpi lasten kanssa.
Minut on raiskannut lukiolainen, hämeenlinnalainen Pasi rantafestivaaleilla joskus 80-luvun lopulla.
Häiskä muuten täyttää/ on täyttänyt 42 vuotta tänä vuonna.
 
Viimeksi muokattu:
kyllä
Olen sanonut lapsilleni, myös pojalle että täytyy olla hieman varovainen. Asumme kaupungissa joissa pakolaisia on paljon ja itsekin olen joutunut useamman kerran heidän ahisteltavaksi.
 
"tytteli"
Varoittelin joo namusedistä ja tädeistä. Keneltäkään vieraalta ei oteta mitään vastaan. Oppi menikin perille hyvin, koska eräs aika tuntematon naapurin-naapuri ihmetteli minulle miksei meidän lapsille nannat kelpaa. Sanoin hänelle ytimekkäästi: kun olen kieltänyt ottamasta nannoja vierailta ihmisiltä! Katsoi tuo nainen pitkään, mutta ymmärsi sitten, ettei hän lukeudu ystäviimme.... Ja oppi meni perille myös tuntemattomien kyytiin menemisestä niin hyvin, ettei lapset menny koulumatkaksi kyytiin edes kaverin isälle....no matkaa oli vain vajaa kilometri ja ilma hyvä. =)
 
"vieras"
Mistä edes voi tietää kuka on muslimi, sillä uskonto ei näy päälle päin. Äärikristittyjäkin olisi hyvä varoa mutta mistä sen tietää kuka kuuluu mihinkin lahkoon. Paras pysyä vaan kotona.
 
Olen opettanut lapsilleni, että suomalainen kristitty mies raiskaa humalassa tyttöystävänsä, joka usein on vielä ostettu Thaimaasta, Flippiineiltä tai Venäjältä. kunhan sen oppivat muistamaan, niin voin siirtyä opetuksissani muslimeihin.
 
vieraz
Kouluikäisiä lapsia ei vielä ole, mutta tuskin korostan että pitää varoa muslimeja, lähestyvän ihmisen uskonnollista taustaa kun tuskin heti voi päätellä. Aion kyllä varoittaa että kaikilla ihmisillä motiivit ei ole hyviä vaikka siltä saattaisi aluksi tuntua. Ja ajoin kyllä kertoa miten uhkaavassa tilanteessa tulisi toimia.
 
kylläkyllä
[QUOTE="vieras";26118135]Mistä edes voi tietää kuka on muslimi, sillä uskonto ei näy päälle päin. Äärikristittyjäkin olisi hyvä varoa mutta mistä sen tietää kuka kuuluu mihinkin lahkoon. Paras pysyä vaan kotona.[/QUOTE]

Somalit ovat ainakin poikkeuksetta muslimeja. Helppoa siis.
 

Yhteistyössä