Mie söin pari jääsuklaata. Aika imeliä noi suklaat tosiaan. Tumma suklaa oliski hyvää kun ei oo noin makee
Pari palaa tummaa suklaata, mantelimaitoa, ripaus chiliä ja kaakaoksi!
Mie söin pari jääsuklaata. Aika imeliä noi suklaat tosiaan. Tumma suklaa oliski hyvää kun ei oo noin makee
Eilen ostin melkein oboy kaakaota kaupasta...mutta onneks jätin sinne hyllylle sen purkin.Pari palaa tummaa suklaata, mantelimaitoa, ripaus chiliä ja kaakaoksi!
Eilen ostin melkein oboy kaakaota kaupasta...mutta onneks jätin sinne hyllylle sen purkin.
Muistan kun lapsena laitettiin salaa puolilasillista kaakaojauhoo ja vasta sitten maitoa niin paljon kun mahtui...äiti ei jostain syystä oikein tykännyt kun kaakaojauhot loppui niin usein
Pari palaa tummaa suklaata, mantelimaitoa, ripaus chiliä ja kaakaoksi!
Mä sain samasta syystä myös mummolassa aina herkutella...mummotMä tein tuota mummolassa kermasta. Luvalla!
(ku mummon mielestä olin liian pieni ja laiha)
Mä sain laittaa voita oltermannisiivun päälle.Mä sain samasta syystä myös mummolassa aina herkutella...mummot
Mä sain laittaa voita oltermannisiivun päälle.
mulla menee 100€/3kk, kulutus sinä aikana 25 mottiaTänään tullut ihan ihme ahistuskohtauksia...
Niin ja vesilaskukin tuli, ei ollut kallis...50 €/3kk:lta. Olis kalliimpikin voinut olla, täällä on tosi kallista vettä.
jo vain sitä piristyy kun saa pilluaSaipas mies piristymään
Ja toisin päinjo vain sitä piristyy kun saa pillua
jo vain sitä piristyy kun saa pillua
Ettäkö ei piristy kun ei saa?Ja toisin päin
No joo sekin, mutta tarkoitin tuohon pillun saamiseen vastata,että ku saa munaa & muuta kivaa ni piristyy nainen.Ettäkö ei piristy kun ei saa?
Huomenta höpsöt
Moikkelis kukkuuHyvää huomenta!
Mullakin on kahvia.Moikkelis kukkuu
näin minäkin sun viestin tajusinNo joo sekin, mutta tarkoitin tuohon pillun saamiseen vastata,että ku saa munaa & muuta kivaa ni piristyy nainen.
ei oo mutta pitäs varmaan keittääMullakin on kahvia.
näin minäkin sun viestin tajusin
Jo, mutta lämpöö ja nyha on edelleen.Joko oksupoksutauti hellitti?
Jo, mutta lämpöö ja nyha on edelleen.
On, tässä on vielä ens viikko aikaa parannella mutta sitten alkaa koeviikko joten paree olla siihen mennessä parantunut!Tyhmä tauti.