Palstalaistrivia - kaikki mukaan (tiimarivihosta lunttaaminen sallittu)

• Viestiketjun aloittaja alterego
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon joskus muinoin katsonut kaikki HolbyCityn jaksot, en siis viitsi enää. Enkä osaa eläytyä leffahahmoihin. Ellei Ronja Ryövärintytärtä tai hobitteja lasketa. :)
No sittenhän voisit sanoa, mikä omasta mielestäsi muistuttaisi eniten sinua tai mikä et ainakaan haluaisi / pystyisi olemaan, kummin se on helpompi kertoa. En ole nähnyt niitä alkujaksoja, mut esimerkiksi Jorma Palon rooli neurologiassa löytyy selvästi noista. Löydätkö?

r0s
No sittenhän voisit sanoa, mikä omasta mielestäsi muistuttaisi eniten sinua tai mikä et ainakaan haluaisi / pystyisi olemaan, kummin se on helpompi kertoa. En ole nähnyt niitä alkujaksoja, mut esimerkiksi Jorma Palon rooli neurologiassa löytyy selvästi noista. Löydätkö?
En mä kyllä osaa. Sairaalamiljöö ei sovi mulle. Olisin se sivuroolin potilas tai laitoshuoltaja.

vierailija
" 24/53. Tärkeintä on olla vahingoittamatta 1/2. Meena tutkii salaa Gaskellin edellisten potilaiden paranemista. Bernien osasto Nairobissa on valmiina avaamaan ovensa, ja hän haluaa Serenan mukaansa. Valitseeko Serena rakkauden vai perheeseen sitoutumisen? Abigail kutsuu Fletchin viikonloppulomalle, mutta mihin suuntaan se johtaa heidän suhteensa? "
Minkälainen tuo yle:n kello on, kun vieläkin näkyy:alien:

Yhteistyössä