Palstalaistrivia - kaikki mukaan (tiimarivihosta lunttaaminen sallittu)

  • Viestiketjun aloittaja alterego
  • Ensimmäinen viesti
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Joo ja mä oon ihan outsider :( . En keksinyt YHTÄÄN kysymystä, enkä oikeen osannut vastata muidenkaan kysymyksiin. Pakko irtisanoutua töistä ja alkaa ihan ammattilaiseksi täällä. Ei tällaista ulkopuolisuuden tunnetta kestä :'( .
sama täällä..mutta kuseet meinas housuun tulla kun tätä luki..ja tuo käärme nimeltään reino..voivattu :LOL: :LOL:
 
nono
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhuu:
paskaa kun ei muuhun kykene ;)
Minä vai?
Laskee vaan yksi plus yhteen niin tietää kuka siellä kirjoittelee ;). Noh, enempää en paljastele, että ei käy niin kuin sinulle, paljastun. Mutta hyvää joulua "kroisos" ;)
No ,mä voin kyllä näyttää sulle mun tilinauhan jos et usko ja hyvää joulua sinnekkin =)
Onkohan tuo nyt kovin fiksua enää sinulta.. :/
 
vieras
:LOL: taidatte aika paljon viettää aikaa kirjotellen ja lukien toistenne juttuja, koko ketjusta pariin olisin osannut vastata suoralta kädeltä (lähes joka ilta käyn kurkkaamassa mistä puhutaan.. ) mutta äärimmäisen hauska ketju =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:LOL: taidatte aika paljon viettää aikaa kirjotellen ja lukien toistenne juttuja, koko ketjusta pariin olisin osannut vastata suoralta kädeltä (lähes joka ilta käyn kurkkaamassa mistä puhutaan.. ) mutta äärimmäisen hauska ketju =)
Ihme asioita näköjään jää päähän, vaikkei ihan jokapäivä täällä tule enää nykyään käytyäkään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Eikös LTO:n mies ollut urologi?
Kenellä on mesessä 42 ihmistä? :D
korjaan 42 palstalaista ja tais olla kevätaurinko
Niin siis just palstalaista ja kevätaurinkohan se oli!:)

Kuka toivoo, että sudet söisivät hänet?
Entä kuka on osallistunut idols karsintaan?
Lunatic
Sipuli
 

Yhteistyössä