Haluutko 36 monosella motoo nivusiin?on joo, mites sulla?
Kiitosparanemisia
Haluutko 36 monosella motoo nivusiin?on joo, mites sulla?
Kiitosparanemisia
ei tartte tuon tarkemmin vastata, tuosta pääsee jo hyvinkin jyvälle millä asteella puutostilanne onHaluutko 36 monosella motoo nivusiin?
Kuulostaa hyvältäAamupala-lounaana ruisleipää tomaatilla ja avokadolla. Ja jälkkäriksi kurpitsapannukakkua.
Halaus parantumisiaNäköjään elättää kun tulin kipeeks ja yrjöilin aamuyöhön saakka ihan kunnolla...
Mutta näin mennään himaillessa loppuviikko
Kuulostaa hyvältä
Meinasin päiväkahvin kanssa maistaa rm:tä mhl: llä ja vlkj:lla
Päv. teen kl:n
Jep mustikkahunajalevite & valion luomu kermajuustoReissumiestä jollain ja jollain?
Ja kaalilaatikon?
Mansikkahunajalevitettä en ois ikinä keksinyt!Jep musikkahunajalevite & valion luomu kermajuusto
Hyvä yhdistelmä
Eiku tuo oli mustikkahunaja,mut löytyy myös mansikkahunaja & sit on sitruunainkiväärihunajakinMansikkahunajalevitettä en ois ikinä keksinyt!
Pitää kokeilla, kuulostaa herkulta.
Täällä ei ois mitään järkeä pitää koska rypsihunaja ei oo erityisen hyvää.hunajasta tulee mieleen niin täälläpäin on nykyään muotia pitää mehiläisiä
sanovat että parhaat hunajat tulee a)puolukkakankailta ja b)hillasoiden läheltä
juu, ei varmaan ole paras mahollinen aromiTäällä ei ois mitään järkeä pitää koska rypsihunaja ei oo erityisen hyvää.
Niin ovat. Mä nään tänään kisua.Kisut on sitten outoja otuksia Herttaa kiinnosti vissiin kaalilaaatikon päällä oleva folio uunissa. Katti nosti etutassut uunia vasten ja kahto pitkään uunin sisälle. Minttu meni hertan taakse & työnsi kuononsa
peffaan ja haisteli
Ai niin tuli mieleen kisuista,että missähän on FreezeCat ?
Rättiskin on jossain hevonkuusessa ku ei oo näkynyt.
Sano terveisiä kisulle & halaa mun puolesta.Niin ovat. Mä nään tänään kisua.
JooSano terveisiä kisulle & halaa mun puolesta.
Tänään tullut ihan ihme ahistuskohtauksia...
Niin ja vesilaskukin tuli, ei ollut kallis...50 €/3kk:lta. Olis kalliimpikin voinut olla, täällä on tosi kallista vettä.
Mulla tää ahistus johtuu ihan muista asioista, mutta noi sun mainitsemat asiat voi kyllä voimistaa näitä oireita....Mä alan olla sitä mieltä, että kaikki krempat ja ahdistukset sun muut johtuvat vanhenemisesta (vaihdevuosista!) ja siitä että pitäisi syödä ihan hiivatin terveellisesti jotta saisi kaikkea mitä kroppa tarvitsee.
*pistelee salaattia poskeen* -on avokadoa ja babypinaattia ja normirehui sun muita.
Halaus. Meillä ei ole vesilaskuaTänään tullut ihan ihme ahistuskohtauksia...
Niin ja vesilaskukin tuli, ei ollut kallis...50 €/3kk:lta. Olis kalliimpikin voinut olla, täällä on tosi kallista vettä.
Nyt sitten tekkee mieli suklaata
Mie söin pari jääsuklaata. Aika imeliä noi suklaat tosiaan. Tumma suklaa oliski hyvää kun ei oo noin makeeMaistoin kaksi palaa Kalevin mustikka-valkosuklaata. Imelää!