Kuulostaa hyvältähups, no nyt jaksat lukea
Minä kävin kävelyllä ja kaupassa, ostin huomisen ruokatarvikkeet. voi sitten tulla touhuista suoraan kotiin valmistamaan ruokaa ...
ei nukuta yhtään vielä
tervepä,terveMoi kokardi65
Mukavaa että olet palstalla pitkästä aikaa, ei ole ainakaan täällä mitäs nyt? puolella näkynyt
Meinasin tehdä kinkkukiusausta, siihen raikas salaatti kaveriksiKuulostaa hyvältä
Mitä sapuskaa laitat huomenna?
no juu eipä sitä hetkeen ole tullutkaan täällä käytyä.Mukavaa että olet palstalla pitkästä aikaa, ei ole ainakaan täällä mitäs nyt? puolella näkynyt
Herkulliselta vaikuttava ateria! Joo, porkkana on tosi maukas kasvis! Voisin napostella vaikka kohta pari. Kala on oikeaa terveysruokaa!Meinasin tehdä kinkkukiusausta, siihen raikas salaatti kaveriksi
porkkanaakin on, siitäkin voisi tehdä vaikka raastetta...
Syön ehkä kalaa viikonloppuna, ystävä muistutti että sitä pitäisi syödä...
no juu eipä sitä hetkeen ole tullutkaan täällä käytyä.
Pidätkö sellaisesta porkkanaraasteesta missä on seassa rusinoita. joskus koulussa oli.... minä en tykkää sellaisesta yhdistelmästä. pidän kyllä rusinoista mutta tuo yhdistelmä..Herkulliselta vaikuttava ateria! Joo, porkkana on tosi maukas kasvis! Voisin napostella vaikka kohta pari. Kala on oikeaa terveysruokaa!
Muistan porkkana-rusinaraasteen Hassu yhdistelmä, mutta kyllä minulla tulisi syötyä.Pidätkö sellaisesta porkkanaraasteesta missä on seassa rusinoita. joskus koulussa oli.... minä en tykkää sellaisesta yhdistelmästä. pidän kyllä rusinoista mutta tuo yhdistelmä..
Kalaa ja perunamuussia ja salaattia... namnam
Mietin tuota vähän aikaa sitten itsekin. Sopisiko viikonloppuna?Ystäväni, emme ikinä jaksa kirjautua palstalle
Muusin kanssa savukala on hyvää. oi että voisi ehkä viikonloppuna herkutella sellaisella.Muistan porkkana-rusinaraasteen Hassu yhdistelmä, mutta kyllä minulla tulisi syötyä.
Kalaa ja muusia ja vielä salaattia! Onnenpäivä!
Joo, sopiihan se. tiedän kyllä ilman kirjautumista että siellä on kirjoittelemassa tosiystäväMietin tuota vähän aikaa sitten itsekin. Sopisiko viikonloppuna?
Minulla on juuri tuollainen savustettu lohipala. Siinä on nahka kummallakin puolin, syön sisuksen leivän päällä.Muusin kanssa savukala on hyvää. oi että voisi ehkä viikonloppuna herkutella sellaisella.
Nyt tuli nälkä ehkä yöpalaksi pikkuinen voileipä
Joo, sopiihan se. tiedän kyllä ilman kirjautumista että siellä on kirjoittelemassa tosiystävä
oi että mitä herkkua..Minulla on juuri tuollainen savustettu lohipala. Siinä on nahka kummallakin puolin, syön sisuksen leivän päällä.
Voileipä on hyvä yöpala!
Joo
Voimme tietysti jutella jonain päivänä yksityisviestein, vaikka tämän vuoden tapaamisesta.
Tykkään syödä myös raakaa kukkakaalia... se on sadonkorjuuaikaan herkullista.se kyllä saattaa pierettää