Olen yksinäinen ja väsynyt
Onko murheita?
VoiOlen yksinäinen ja väsynyt
Niin on. Jospa vain saisi unta.Voi
Kohta on uniaika joko väsyttää?
timpalla menee huonostiMitä sinulle kuuluu? Miten ilta on mennyt?
Meinasin kysyä samaa sinultaMitä sinulle kuuluu? Miten ilta on mennyt?
Minäkin kävin kävelyllä ja katsoin tv:tä.Meinasin kysyä samaa sinulta
Minä kävin jo päivällä kävelyllä ja illalla kaupassa. Nyt olen katsonut televisiota
JooMinäkin kävin kävelyllä ja katsoin tv:tä.
Ai niin, teit eilen illalla kysymyksiä minulle
Minulla on Haltin vaelluskengät. Ne on tukevammat kuin tavalliset lenkkarit mutta niissä ei ole korkeaa vartta eli ne ovat siis kevyet vaelluskengät. Niissä lukee drymax eli pitää tuulta ja vettä ainakin jonkin verran.jotkut gore-tex:it?
Minun pitäisi myös saada sellaiset vaelluskengät.Nyt on vain kesälenkkarit (ei niissä) tennareita ja talvikenkiä. yhdet talvikengät käyvät myös pitkään kävelyyn, eivät hierrä ja ovat ihan hyvät jalassa vaikka eivät olekkaan varsinaiset talviliikuntakengät
vau, sinulla on tosi hyvät kengät etsitään minulle myös sellaiset sitten kun menemme yhdessä shoppailemaanMinulla on Haltin vaelluskengät. Ne on tukevammat kuin tavalliset lenkkarit mutta niissä ei ole korkeaa vartta eli ne ovat siis kevyet vaelluskengät. Niissä lukee drymax eli pitää tuulta ja vettä ainakin jonkin verran.
Muihin vuodenaikoihin minulta löytyy Salomon-lenkkarit. Paljon pidetyt, ei enää niin hyvät. Ostin joskus vuosi sitten jemmaan uudet lenkkarit. Täytyy ottaa myöhemmin käyttöön.
Meidän täytyy etsiä sinulle sopivat urheilukengät!
Join kahvia liian myöhään tänään niin ei vielä hirveästi nukutaMinua vähän väsyttää Entä sinua?
Joo! Muuten, kävin äsken pikaisesti Haltin sivuilla... Siellä on saman tyyppisiä vaelluskenkiä, lisäksi myös nastakenkiä ja pitopohjakenkiä. Kaikki ilman toimituskuluja. Uskaltaisiko tilata? Omat kenkäni ovat sieltä.vau, sinulla on tosi hyvät kengät etsitään minulle myös sellaiset sitten kun menemme yhdessä shoppailemaan
Sitten odotellaan unta.Join kahvia liian myöhään tänään niin ei vielä hirveästi nukuta
Täytyy tutkia niitä sivuja.Joo! Muuten, kävin äsken pikaisesti Haltin sivuilla... Siellä on saman tyyppisiä vaelluskenkiä, lisäksi myös nastakenkiä ja pitopohjakenkiä. Kaikki ilman toimituskuluja. Uskaltaisiko tilata? Omat kenkäni ovat sieltä.
saathan sinä mennä jo jos nukuttaa. lue vaikka kirjaaSitten odotellaan unta.
Niin voi. Joskus olen palauttanut osan tilaamista ja se on toiminut hyvin.Täytyy tutkia niitä sivuja.
tokihan yleensä nettikaupoissa on palautusoikeus että voi kokeilla kotona ja palauttaa jos ei ole hyvät...
Sopiisaathan sinä mennä jo jos nukuttaa. lue vaikka kirjaa
Minä tulen sitten perästä
viisas ystäväJos tarvitset ulkoilukengät ensi viikoksi, tilaa tuolta. Voidaan käydä yhdessä kaupoissa vaikka keväällä.
Joo ja tilaa sähköpostiisi uutiskirje, niin saat vielä -20 %! Koskee kaikkia tuotteita.viisas ystävä